Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، طی روز شنبه 14 اردیبهشت ماه نشست صمیمی سیدرضا صالحی‌امیری رئیس وهیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه صالحی‌امیری براهمیت و نقش ورزش دانش آموزی و تاثیر آن برارتقای ورزش قهرمانی کشورپرداخت، تاکید نمود باید بیش از پیش توجه خود را به سرمایه گذاری بر روی استعدادهای ورزشی فراوانی که از بین دانش آموزان مدارس کشورشناخته می‌شوند، معطوف داریم و تا فدراسیون‌های ورزشی بتوانند با برنامه ریزی مطلوب استعدادهای شناخته شده را برای نیل به اهداف مورد نظرخود هدایت نمایند.

در ادامه جلسه حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر ازرئیس کمیته ملی المپیک و همکارانشان از تشکیل جلسه و اهمیت دادن به ورزش دانش‌آموزی برتعامل بین وزارت آموزش و پرورش و کمیته ملی المپیک تاکید نمود. وی سواد حرکتی در کودکان را از ضروریات و مرکز توجه معلمان ومربیان درسنین کودکی بر این مهم دانست و اشاره کرد: اگر توجه نداشته باشیم و کودک نتواند درسال‌های اولیه زندگی مهارت‌های بنیادی درست را فرابگیرد، فراگیری مهارت‌های ورزشی و توسعه فرد به سمت ورزش قهرمانی دور از انتظار است. او بر لزوم توجه به رشته‌های پایه و مدال آور تاکید و ابراز امیدواری کرد توجه به ورزش دانش‌آموزی می‌تواند بستردست‌یابی به وجود قهرمانانی ارزشمند در رشته‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های ملی، بین المللی و المپیک برای کشورعزیزمان باشد.

بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ضمن تشکر ازبرگزاری جلسه و توجه کمیته ملی المپیک به ورزش دانش‌آموزی گزارشی از رقابت‌های دانش‌آموزان کشور در مسابقات ملی و بین المللی ارائه نمود و ازبرنامه فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی در برگزاری ژیمنازیاد دانش‌آموزی در سال 2020 چین  خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان ما بتوانند با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با حضور حداکثری در رشته‌های مختلف در این رقابت ها شرکت کنند.

در این جلسه همچنین هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک آمادگی کمیته برای کمک به اعزام  تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان به مسابقات جهانی و ژیمنازیاد را اعلام کرد.

در پایان صالحی‌امیری ضمن توصیه به کمک به ورزش دانش‌‎آموزی به خصوص در زمینه مالی و فنی بر تعامل ارتباط  بیشتر با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تاکید و آمادگی کمیته ملی المپیک را در کمک و هدایت تیم‌های اعزامی به مسابقات و ژیمنازیاد دانش‌آموزان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا کمیته ملی المپیک ایران فدراسیون دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟