Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زارع مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پرونده دوره بیستم  عتبات دانشگاهیان که از اول بهمن آغاز شده بود امروز بسته شد؛ این برنامه بیستمین دوره از برگزار عتبات بوده است و حدود ۱۳ هزار دانشجو در طول آن اعزام شده‌اند.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان ادامه داد: از ابتدای این دوره از اعزام‌ها تا امروز چهار کاروان در طول روز به عتبات اعزام می‌شد که شامل سه اعزام هوایی و یک اعزام زمینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعزام‌ها در ۲ مرحله در سال و بر اساس ایام امتحانات و تعطیلات برگزار می‌شود؛ دور اول از تیرماه شروع و تا پایان شهریور و دور دوم از بهمن شروع و در اردیبهشت و خرداد ادامه خواهد داشت.

 هزینه سفر دانشجویی به عتبات عالیات

زارع درباره هزینه‌ سفر دانشگاهیان به عتبات‌عالیات، گفت: امسال با توجه به کاهش هزینه ویزا، هزینه سفر به عتبات سه میلیون و ۱۲۵ هزار تومان بوده است و برنامه‌هایی ویژه‌ برای دانشجویان در عتبات داریم که در هر کاروان اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: یکی از ویژگی‌های عتبات دانشگاهیان بُعد فرهنگی این سفر است؛ دانشجویان با رغبت کامل در این سفر‌ها شرکت می‌کنند و خدماتی ویژه‌ برای دانشجویان نظیر برنامه‌های فرهنگی قبل و بعد سفر تدارک دیده‌ایم، همچنین اگر مراسم ازدواج یا برنامه خاصی در طول عتبات اتفاق بیافتد مدیران کاروان موظف هستند آن را اجرا کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی عتبات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه