Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@14:11:48 GMT

رتبه1 پرداخت تسهیلات‌تجاری برای بانک‌ملی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۸۷۳

بانک ملی ایران در سال 97 بیشترین میزان سپرده های بانکی را در میان بانک های تجاری جذب و بالاترین میزان تسهیلات را نیز پرداخت کرد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عملکرد این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته قابل توجه است به طوری که بیشترین میزان تسهیلات پرداختی بانک های تجاری توسط این بانک پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک ملی ایران در سال گذشته با دارا بودن سهمی معادل 16.13 درصد از کل، حائز رتبه اول تسهیلات اعطایی میان بانک های تجاری است.

همچنین بانک ملی ایران رتبه اول مجموع کل سپرده ها را در میان بانک های تجاری در اختیار دارد و مبلغ کل سپرده های آن در پایان اسفندماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 96 بیش از 27 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، این بانک در پایان اسفندماه سال گذشته با بیش از 25 درصد سهم در مجموع سپرده های موثر اعم از سپرده های بلند مدت، کوتاه مدت، پس انداز و جاری، بین بانک های تجاری بیشترین سهم را داراست و در رتبه اول قرار دارد .

همچنین بانک ملی ایران در مدت مذکور در سپرده قرض الحسنه پس انداز با سهم 27 درصدی، در سپرده سرمایه گذاری بلند مدت با سهم 32.04 درصدی و در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت با سهم 17.89 درصدی رتبه اول بانک های تجاری را در اختیار دارد. برچسب ها: بانک ملی ، تسهیلات تجاری ، پرداخت تسهیلات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی تسهیلات تجاری پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد