Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:37:44 GMT

برنامه های طرح ضیافت الهی اوقاف کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۹۳۵

برنامه های طرح ضیافت الهی اوقاف کرمان اعلام شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری با اشاره به اینکه قریب ۹ سال است طرح ضیافت الهی اجرا می شود؛ درباره ماهیت این طرح بیان داشت: برنامه هایی در قالب معنوی در ماه مبارک رمضان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری با اشاره به اینکه قریب ۹ سال است طرح ضیافت الهی اجرا می شود؛ درباره ماهیت این طرح بیان داشت: برنامه هایی در قالب معنوی در ماه مبارک رمضان برگزار و به این منظور مبلغینی اعزام می شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با افزودن اینکه امسال ۹۵ روحانی شامل ۵۰ نفر از قم که دوره های تخصصی ماه مبارک را گذراندند و بنده خود در انتخاب آنها دخیل بودم و ۴۵ نفر هم بومی هستند، اعزام می شوند؛ گفت: یکی از وظایف ما اجرای امینانه نیت واقفین است که ۳۵۰ میلیون تومان از محل موقوفات اطعام و افطار صائمین داده می شود.




حجت الاسلام حدادی با اشاره به اینکه امسال در قالب طرح افق اجازه یافتیم که از محل درآمد امامزادگان اطعام زوار و مجاوران امامزادگان را داشته باشیم، گفت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان هم از این محل هزینه می کنیم اما باید منظم باشد و در شهر کرمان ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می کنیم و در شهرستان متعدد هم این برنامه هست.




 وی ادامه داد: امسال دو نفر از اساتید برجسته کشوری مصطفی صفاری و اکبر خادم ذاکرین در امامزاده علی سیرجان، امامزاده حسین جوپار، امامزاده صالح انار و امامزاده محمد کرمان در طول ماه مبارک رمضان تفسیر می گویند؛  بیان داشت: از جمله مشخصه های طرح ضیافت، پر رنگ کردن قرآن و نه فقط تلاوت آن است و ۱۵ نفر از دیگر اساتید تفسیر می گویند و جامعه هدف بانوان، نوجوانان و کودکان است.



سرپرست معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: ۴ اکیپ هر پنجشنبه به بقاع اعزام می شود تا معایب و محاسن را احصا می کند و برنامه های ضیافت الهی را هم خود رصد کردم که چگونه و در چه سطحی قرار است برگزار شود.



وی از تحول عظیمی در امامزادگان در آینده نزدیک با خدمات دهی به مجاوران خبر داد و با اشاره به اینکه رییس سازمان بر این باور است در فشار سخت اقتصادی، آستان امامزاده ها باید به این سمت برود.



حدادی از ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی اوقاف استان کرمان از عوائد موقوفات به اضافه یک تُن برنج به مناطق سیل زده خبر داد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مرحله کشوری مشهد روز معلم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه رمضان ماه مبارک رمضان مسجد تکریم و معارفه روزنامه طرح ضیافت الهی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم