Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری ۱۱ عنوان برنامه در سطح کانون‌های مساجد هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام «علی چراغی پور»، ظهر امروز (15 اردیبهشت) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری روستا محور بوده و در مناطق روستایی و محروم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی، با اشاره به‌ضرورت نیاز با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق روستایی با توجه به گستردگی شبکه کانون‌های مساجد در این مناطق، ابراز کرد: با توجه به هجمه‌های سنگین گسترده فرهنگی دشمنان برعلیه باورها و ارزش‌های دینی و همچنین فعالیت آنان در عرصه فضای مجازی، در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی با این محوریت در سطح کانون‌های روستایی برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای 11 عنوان برنامه در سطح 305 کانون فرهنگی و فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و شهری این استان انجام‌شده است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهند شد.

 

چراغی پور، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در 4 منطقه مختلف روستایی استان با عنوان قرآن و خانواده، تجلیل از فعالان قرآنی روستایی با عنوان عمری با قرآن، برگزاری سفره کریمانه در مناطق روستایی و افطاری ساده در سطح کانون‌ها و برگزاری جشنواره قرآنی نقاشی آیات ویژه نوجوانان را ازجمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 

وی، گفت: دایر کردن جلسات خانه‌های نور استان، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر در سطح کلیه کانون‌های مساجد با حضور روحانیون مستقر و اعزامی از قم با هماهنگی انجام‌شده، اهدای و تعویض قرآن کریم در سطح مساجد، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت سوره قدر در سطح کانون‌های مساجد و تهیه ادعیه عید سعید فطر ازجمله برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مرحله کشوری مشهد روز معلم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه رمضان ماه مبارک رمضان مسجد تکریم و معارفه روزنامه رمضان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد.
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی استان همچنین از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است.
وی همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است.
سرهنگ رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند