Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@18:00:06 GMT

توطئه زن جوان برای قتل شوهر سابق

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۰۴۵

مرد میلیاردر که بعد از خیانت همسرش از او جدا شد و حاضر نشد حضانت فرزندانش را به این زن بدهد، نمی‌دانست این جدایی سرآغاز نقشه قتلی است که زن با همدستی وکیلش طراحی کرده و او را به قتل می‌رساند.

به گزارش شرق، این قتل یک سال قبل در منطقه مرفه‌نشین تهران اتفاق افتاد. فردی با مأموران تماس گرفت و گفت: برادرش به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران در محل و آغاز تحقیقات، مرد جوان به پلیس گفت: صبح زود یکی از آشنایان که هر روز برای سگ برادرم غذا می‌برد، با من تماس گرفت و گفت: برادرم در را باز نمی‌کند و هرچه با تلفن‌های او تماس می‌گیرد پاسخ‌گو نیست. ضمن اینکه سگ هم در خانه است و صدایش می‌آید. به همین دلیل من به خانه برادرم رفتم. کلیدساز بردم و در را که باز کردیم با جسد برادرم روبه‌رو شدیم.

مأموران متوجه شدند اختلافاتی بین مقتول و اعضای خانواده‌اش وجود داشته. بازجویی از برادر مقتول نشان داد این مرد با همسرش که مدتی قبل از هم جدا شده بودند به‌خاطر حضانت بچه‌ها اختلاف داشت.

به‌این‌ترتیب مأموران زندگی خصوصی مقتول را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند سرنخ این قتل در دستان همسر سابق مقتول است. این زن بعد از بازداشت به دست‌داشتن در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: با همدستی وکیلی که قرار بود حضانت بچه‌هایش را برایش بگیرد این کار را کرده است.

این زن گفت: بعد از اینکه از شوهرم جدا شدم، حضانت بچه‌ها با شوهرم بود. من می‌خواستم بچه‌ها پیش من باشند، اما شوهرم قبول نمی‌کرد. به پیشنهاد وکیلم تصمیم به قتل گرفتیم. وکیلم ۳۰۰ میلیون تومان خواست تا با دوستش این قتل را انجام دهند. او فردی به نام فرهاد را معرفی کرد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گرفت و بعد هم دخترم نیمه‌شب در را باز گذاشت و آن‌ها وارد خانه شدند و شوهرم را به قتل رساندند.

بررسی‌های بعدی نشان داد مبلغ ۳۰۰ میلیون را قرار بود پدر زن جوان تهیه کند و او نیز در جریان قتل قرار داشت. با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعترافات متهمان، کیفرخواست علیه آن‌ها صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۲ برگزار شد. ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و در ادامه وکیل اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفت. او شکایت اولیای‌دم و فرزند خردسال مقتول را به دادگاه ارائه داد و گفت: مقتول و همسرش به دلیل خیانتی که همسرش کرده بود از هم جدا شدند. مقتول بعد از اینکه به رابطه نامشروع همسرش پی برد، اسناد و مدارکی تهیه کرد و آن را به دادگاه ارائه داد و سپس همسرش را طلاق داد. به دلیل خیانتی که متهم به شوهرش کرده بود، او زن را لایق نگهداری بچه‌ها نمی‌دانست و حضانت بچه‌ها را به او نمی‌داد. از آنجایی که قانون هم از مقتول حمایت می‌کرد، این زن با طراحی نقشه قتل و همکاری اعضای خانواده‌اش شوهر سابقش را کشت و حالا ما درخواست قصاص داریم.

در ادامه، فرهاد، متهم ردیف اول، در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام مشارکت در قتل را قبول ندارم. من این کار را نکردم و همه اعترافاتم دروغ است.

وقتی وکیل جوان که او نیز اتهام مشارکت در قتل داشت، در جایگاه قرار گرفت، گفت: من هم این اتهام را قبول ندارم. من اصلا به خانه مقتول نرفتم و قتل هم کار من نبود و اعترافاتم همه دروغ است.

او درباره اینکه چرا یکی از املاک مقتول را به مبلغ ۵/۲ میلیارد فروخته و اگر به خانه متوفی نرفته، سند را از کجا آورده بود، گفت: این ملک را فروختم، چون موکلم از من خواسته بود و آن را حق خودش می‌دانست، اما سند را من از خانه مقتول سرقت نکردم و موکلم به من داد.

در ادامه، زن جوان در جایگاه حاضر شد. او نیز اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: همسر سابق من خیلی ثروتمند بود، شاید کس دیگری با او دشمنی کرده و او را کشته است، من او را نکشتم و اصلا موضوع به من ربطی ندارد.

وقتی نوبت به پدرزن سابق مقتول رسید، او نیز اتهام را رد کرد و گفت: علاوه‌بر معاونت در قتل، به من اتهام دزدی هم زده‌اند. من فرد ثروتمندی هستم و نیازی به پول کسی نداشتم که بخواهم سرقت کنم، پولی هم به متهمان ندادم، اگر ثابت کنید که پول داده‌ام، حرف‌های شما را قبول می‌کنم. خانه من یک کوچه با مقتول فاصله داشت، خیلی طبیعی است که آنتن موبایلم در آنجا سیگنال داشته باشد. اینکه دلیل بر آدم‌کشی نیست.

وقتی نوبت به دختر مقتول رسید، او گفت: من هیچ کاری نکردم، من پدرم را دوست داشتم. با اینکه او و مادرم از هم جدا شده بودند، اما من آن‌ها را دوست داشتم و هیچ‌وقت راضی به مرگ پدرم نبودم. او گفت: من از هیچ‌کدام از متهمان بازداشتی شکایتی ندارم. به نظر من آن‌ها هیچ کاری نکرده‌اند، اگر فرد دیگری دستگیر شود که پدرم را کشته باشد، خواهان مجازات او هستم.

بعد از پایان گفته‌های متهمان و وکلای آنها، قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زن جوان کیفرخواست خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 

به گزارش همشهری آنلاین، زن میانسال که از حدود یک هفته قبل از دخترش اطلاعی نداشت، با دیدن دختر فراری خود در مرکز انتظامی لب به گلایه گشود و با بیان اینکه دیگر از رفتارها و آبروریزی‌های دخترم خسته شده‌ام و می‌خواهم سرپرستی او را به شوهر سابقم بسپارم، درباره ماجراهای فرار دخترش از منزل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: بعد از فوت همسرم با مرد دیگری ازدواج کردم اما با او سازگاری اخلاقی نداشتم به همین دلیل هم از شوهر دومم طلاق گرفتم تا خودم فرزندانم را تربیت کنم ولی با آنکه ۴ نفر از فرزندانم زندگی خوبی دارند، در تربیت آخرین دخترم عاجز مانده‌ام و او بلاهایی به سرم آورده است که دیگر تاب تحمل آنها را ندارم.

لادن وقتی وارد دبیرستان شد تحت تاثیر رفتارهای ۲ نفر از دوستانش قرار گرفت و آداب معاشرت، گفتار و حتی پوشش او به کلی تغییر کرد به طوری که بدون حجاب بیرون می‌رفت و لباس‌های بسیار زننده‌ای می‌پوشید. من هم اگرچه از این رفتارها زجر می‌کشیدم اما به توصیه دخترانم زیاد سختگیری نمی‌کردم تا لادن لجبازی نکند و اوضاع بدتر نشود.

جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط... فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند

این ماجرا تا حدی پیش رفت که دیگر نمی‌توانستم دخترم را کنترل کنم. او بعد از دیپلم در یک داروخانه مشغول کار شد و به بهانه اضافه‌کاری تا نیمه‌های شب به خانه نمی‌آمد و گاهی نیز تا سپیده‌دم در منزل دوستانش به سر می‌برد. در همین روزها بود که فهمیدم با پسری آشنا شده است و مدام از طریق فضای مجازی با او ارتباط دارد به گونه‌ای که حتی در مهمانی‌ها هم گوشی تلفن از دستش نمی‌افتاد.

در این شرایط با آن پسر جوان تماس گرفتم و به او گفتم بیش از ۲ سال است که با لادن ارتباط داری. حالا بیا و تکلیف او را مشخص کن. فرزین هم که فقط برای هوسرانی با دخترم دوست شده بود، وقتی این جملات را شنید، خیلی راحت گفت: من در کیش هستم و هیچ علاقه‌ای هم به دختر شما ندارم، لطفا مزاحم نشوید!

این شکست عاطفی موجب شد دخترم نسنجیده ما را مقصر این شکست عشقی بداند، در حالی که آن پسر فقط با چرب‌زبانی به دنبال هوسرانی بود. بعد از این ماجرا روزی لادن با یک سگ پشمالو وارد خانه شد و ادعا کرد می‌خواهد آن سگ را در خانه نگهداری کند. این رفتار او موجب شد دخترانم و بستگان نزدیکم با ما قطع رابطه کنند چراکه آنها نمی‌توانستند با این فرهنگ زندگی کنند.

من مجبور بودم با رفتارهای دخترم کنار بیایم، اما کار به جایی رسید که پای او به خانه مجردی ۲ نفر از دوستانش باز شد که هیچ قید و بند اخلاقی نداشتند و عامل بدبختی لادن شدند. یکی از همین دوستانش از او خواسته بود عکس‌های بسیار زننده و شرم‌آوری از خودش بگیرد و آنها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. آنها آنقدر از زیبایی‌های ظاهری دخترم تعریف و تمجید کرده بودند که او هم تحت تاثیر همین حرف‌ها چنین رفتار زشتی را مرتکب شد و این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

از آن روز به بعد هیچ‌کدام از اطرافیانم به خاطر این رسوایی و آبروریزی به خانه ما نیامدند و از شدت شرم حتی لادن را جزء فامیل خودشان نمی‌دانستند. اکنون نیز حدود یک هفته است از منزل فرار کرده و من هیچ اطلاعی از او نداشتم تا اینکه از کلانتری تماس گرفتند و من او را در اینجا دیدم.

با توجه به حساسیت این پرونده، مشاوره‌های روانشناختی توسط کارشناسان اجتماعی در حالی با راهنمایی‌های سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفای مشهد) آغاز شد که دختر ۲۰ ساله در جریان عواقب فرار از منزل و سرنوشت دخترانی قرار گرفت که پس از فرار به دام باندهای تبهکاری و فساد افتاده‌اند و آینده خود را نابود کرده‌اند.

کد خبر 848595 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم نوجوان خانواده حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند