Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل از برترین های طرح مطالعاتی کتاب «آرامش ماندگار» با حضورمسئولان و دوستداران فرهنگ مطالعه در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

مدير اجرايي طرح مطالعاتي کتاب آرامش ماندگار در حاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به اجراي اين طرح در استان گفت: حدود پنج هزار نفر در اين طرح عضو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعيل عبدالحسيني با اشاره به اینکه دبيرخانه و مرکز اجراي اين طرح در کانون فرهنگي هنري لقمان حکيم شهرستان مهديشهر است افزود: طرح کتابخوان با عنوان «آرامش ماندگار»با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

وي انسجام و ساماندهي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي کانون،گسترش وترويج فرهنگ مطالعه کتاب،ايجاد فضاي مناسب کتابخواني، افزايش مهارت فردي،بصيرت افزايي، تقويت عقيده ديني واصلاح سبک زندگي،ارائه فعاليت‌ها، توليدات وخدمات فرهنگي هنري براساس موازين و ضوابط اسلامي، ايجاد جاذبه‌هاي فرهنگي هنري وتقويت روحيه جهادي در مقابله با تهاجم فرهنگي و رونق بخشيدن به حضور حداکثري جوانان ونوجوانان به مساجد را از اهداف اصلي اين طرح عنوان کردوگفت: اين طرح دربخش خواهران وبرادران در همه رده‌هاي سني و براي همه اقشار در حال برگزاري است.

 

عبدالحسيني از عضويت دانش آموزان  مقطع تحصيلي راهنمايي ودبيرستان، اصناف ، اعضای کانون مسجد، هئيت‌هاي مذهبي ، حلقه‌هاي صالحين، و... در اين طرح خبردادوگفت: طرح کتاب آرامش ماندگار در دو سطح عمومي‌وتخصصي در حال برگزاري است.

 

مدير اجرايي طرح مطالعاتي کتاب آرامش ماندگار بهره مندي از شيوه‌ها و ابزارهاي نوين فن آوري اطلاعات ورسانه‌هاي ديجيتال در جهت ارتقاي سطح کيفي، احياء مساجد ومراکز ديني، مذهبي براي تحصيل علم و مباحث ديني وجذب بيشتر به مسجد، اطلاع رساني و تبليغ مناسب طرح وتشويق خانواده‌ها به کتاب خواني و ايجاد جذابيت براي کودکان ، گسترش فرهنگ کتابخواني و اصلاح سبک زندگي و ترويج زندگي اسلامي‌ايراني با الگو برداري از سيره ائمه و... را از تعهدات کانون براي اجراي اين طرح برشمرد.

 

وي با بيان اينکه اين طرح برگرفته از حديث امام علي (عليه السلام) در امر مطالعه و کتابخواني است، افزود: در اين طرح بزرگسالان روزانه پنج صفحه، کودکان هفته اي يک کتاب، نوجوانان وجوانان با توجه به حجم کتاب ماهانه يک کتاب را مطالعه مي‌کنند.

 

عبدالحسینی همچنین به  فعالیت های تخصصی مشاوره در کانون لقمان حکیم مسجد صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) نیز اشاره ای کرد وگفت: این کانون در تقویت سطح دانش،سلامت روان،شناخت مهارت های زندگی واجتماعی گام موثری را برای رفع نیازهای این شهر ومنطقه برداشته و با بکارگیری متخصصان خبره ومتعهد در این رشته به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد.

 

وی ارتقاء سطح نگرش ها، دانش وسلامت روان وکمک به شناخت واعتلای مهارت های زندگی واجتماعی و توانمندی های واستعدادهای بالقوه نوجوانان وجوانان در حیطه مسائل مختلف، تنظیم مسیر زندگی وپیشگیری وکاهش مشکلات وآسیب های اعتقادی ، اجتماعی و وروانی، تنظیم مسیر زندگی وپیشگیری و کاهش مشکلات وآسیب های اعتقادی، اجتماعی وروانی، احیای کارکردهای فراموش شده مسجد و جذب نوجوانان، جوانان وعموم مردم به مساجد عنوان کردو افزود: انواع مشاوره ها شامل دینی- اعتقادی، خانوادگی-ازدواج، تحصیلی-شغلی، اخلاقی-تربیتی، روانی ورفتاری، حقوقی-اجتماعی وبهداشت –تغذیه است افزود: مشاوره به دوصورت اختصاصی و عمومی برگزار می شود.

 

 در این مراسم ١٠٠ نفر از بهترین کتابخوانان مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان مهدیشهر به نمایندگی از چهار هزار و ٦٠٠ دانش آموز تجلیل شدند و نمایندگان ٩ مدرسه کتاب خود را معرفی کردندِ.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روز معلم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مراسم افتتاحیه ماه رمضان مسجد ماه مبارک رمضان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی

استوری «باقر محمدی» برترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا بعد از قهرمانی تیم ملی را در ادامه می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ