Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:21:48 GMT

دستمزد کم و نبود امنیت شغلی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۱۹۷

دستمزد کم و نبود امنیت شغلی

قزوین - ایرنا - روزنامه ولایت قزوین در شماره جدید خود در تیتری با عنوان 'دستمزد کم و نبود امنیت شغلی' به مسائل و مشکلات کارگران به مناسبت روز جهانی این قشر پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در این مطلب به مشکلاتی همچون قرارداد سفید امضا و مطالبات عقب مانده کارگران پرداخته شده است.
تیتر اول این روزنامه نیز با عنوان 'قزوین ظرفیت ارتقای صادرات تا پنج برابر را دارد' به سخنان سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اشاره می کند که در جلسه توسعه صادراتی استان قزوین بیان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس شورای اسلامی لازمه تحقق ارتقای صادرات در استان قزوین را ایجاد ثبات و ضمانت های اجرایی می داند و معتقد است در کنار فضای تحریم از سوی نظام های بین المللی، قوانین دست و پاگیر بانکی به عنوان مانع اساسی در رونق تولید محسوب می شود.
عکس اول این روزنامه نیز همایش بزرگ پیاده روی در قزوین را نشان می دهد که با حضور استاندار و نماینده فدراسیون ورزش های همگانی در بوستان فدک قزوین برگزار شد.
'پیغمبرکوه آبیک تاب آوری فعالیت های مدنی را ندارد' از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته با مسئولیت عبدالعظیم موسوی و سردبیری مهناز اسماعیلی در قزوین منتشر می شود.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نشريات محلي روزنامه ولايت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 هاشم بیک زاده، بازیکن پیشین تیم استقلال وقتی دستمزدش در سال 1391 را گفت و آن را به دلار تبدیل کرد، این دستمزد میلیون دلاری شد؛ موضوعی که به واسطه شدت کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار برای مجری کم سن و سال صداوسیما قابل باور نبود. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی