Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:44:08 GMT

وجود ۲۰۰ مدرسه خشت و گلی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۳۵۴

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تا آخر سال ۹۷، ۵۸۰ کلاس درس خشتی و گلی را جمع آوری کرده‌ایم، گفت: از ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی باقی مانده نیز ۲۰۰ مورد آن در سیستان و بلوچستان قرار دارد، حدود ۸۰ مدرسه در اصفهان، ۸۰ مدرسه در کرمان و تعدادی در استان‌های دیگر است.

مهرالله رخشانی مهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند جایگزینی مدارس خشتی و گلی اظهار کرد: حذف و جایگزینی مدارس خشتی و گلی از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آن جزو اولویت‌ها و برنامه‌های ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۹۸۰ مدرسه خشتی و گلی داشتیم که شمار آن تا اسفند ماه سال گذشته به ۴۰۰ مورد رسیده بود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه به این ترتیب ۵۸۰ کلاس درس خشتی و گلی را جمع آوری کرده‌ایم، اظهار کرد: از ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی باقی مانده ۲۰۰ مورد آن در سیستان و بلوچستان قرار دارد، حدود ۸۰ مدرسه در اصفهان، ۸۰ مدرسه در کرمان و تعدادی در استان‌های دیگر است.

رخشانی مهر ادامه داد: یک مشکل ما این است که ۲۰۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان است، اگر در استان‌های مختلف پراکنده بود، هر استانی توان آن را داشت که چند مدرسه را جمع آوری کند اما حذف ۲۰۰ مدرسه در یک استان کمی مشکل است اما فرصت کوتاهی می‌دهیم تا مدارس باقی مانده را جمع‌آوری کنند. تصور می‌کنم بتوانیم به شعارمان عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های خوبی با مشارکت خیرین مدرسه ساز داریم اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱,۰۰۰ میلیارد تومان پول برای تکمیل پروژه‌های خیری در نظر گرفته شد و از دی ماه سال ۹۶ تا اواخر سال ۹۷، ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام مشارکتی ما بود و نسبت به سال ۹۵ که عددش بسیار کمتر از این بود، رقم خوبی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: ۱,۰۰۰ میلیارد تومان می‌تواند بخش جدی از پروژه‌های نیمه تمام خیرساز را تکمیل کند. سال ۹۷ سال بودجه‌ای خوب بود و سال ۹۸ سال خیرین است و قصد داریم کارهای خاص و ویژه‌تری را دنبال کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدرسه خشت و گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟