Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:18:32 GMT

غیبت 10 مدیر در نشست راه‌اندازی VAR

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۴۲۳

غیبت 10 مدیر در نشست راه‌اندازی VAR

مدیران عامل 10 باشگاه لیگ برتر در نشست راه اندازی VAR غایب بودند و این گلایه فدراسیون فوتبال را به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در نشستی که به همین منظور فدراسیون فوتبال ترتیب داد تنها مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس، سایپا، پدیده مشهد، سپاهان، فولاد خوزستان و پیکان حاضر شدند. این در حالی است که بیشتر باشگاه های لیگ برتری به راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های لیگ برتر تاکید دارند و بارها و بارها از فدراسیون فوتبال خواسته اند به سرعت VAR را در فوتبال پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیته داوران وعده داده بود در نیم فصل دوم سیستم کمک داور ویدئویی را وارد بازی های لیگ برتر خواهد کرد که این امر محقق نشد و تنها در چند بازی سیستم VAR به صورت آفلاین در بازی های لیگ برتر اجرا شد. راه اندازی این سیستم در بازی های لیگ برتر منوط به بالا رفتن امکانات سخت افزاری استادیوم ها و هم چنین بالا بردن تعداد دوربین ها در استادیوم ها و در نهایت تایید نرم افزار توسط فیفا است که البته تلاش ها در این راستا کم و بیش در حال انجام است و قرار است در فصل آتی و در صورت امکان سیستم کمک داور ویدئویی وارد بازی های لیگ برتر شود.

 

کمیته داوران در تعطیلات زمستانی و بعد از اینکه موفق نشد سیستم کمک داور ویدئویی را وارد بازی های لیگ برتر کند استفاده از داوران پشت دروازه را در دستور کار قرار داد که خیلی تجربه موفقی نبود. به این دلیل که اشتباهات انسانی به قوت خود باقی است در حالی که VAR می تواند اشتباهات انسانی را کاهش دهد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: روشنایی بوستان ولایت در ورودی شهر با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت تکمیل خواهد شد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک، خاطرنشان کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری اقدامات انجام شده در بوستان ولایت را مطرح و تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

کد خبر 749119

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است