Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به صندوق اعتباري هنر مأموريت ويژه ياري به هنرمندان آسيب ديده از سيل استان لرستان را داد.
با دستور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، همزمان با سفر مديرعامل صندوق  اعتباري هنر به لرستان؛ تسهيلات ارزان قيمت و بلاعوض به اهالي فرهنگ و هنرسيل زده لرستان اختصاص مي يابد.
براساس دستور ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي براي کاهش آلام هنرمندان سيل زده، سيد حسين سيدزاده، مديرعامل صندوق اعتباري هنر امروز يکشنبه ١٥ارديبهشت ماه به براي ديدار با اهالي فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به اين استان سفر مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل صندوق اعتباري هنر در اين خصوص گفت: متأسفانه حادثه تلخ سيل که در اولين روزهاي بهار ٩٨ در استان هاي گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان موجب وارد آمدن خسارت سنگيني از نظر روحي و مالي به هموطنان عزيز ما وارد ساخت. ما نيز درصندوق اعتباري هنر نيز بنا بر وظيفه خود در حمايت از اهالي فرهنگ، هنر و رسانه کشور از روز نخست پيگير وضعيت هنرمندان سيل زده در اين استان ها بوديم.
سيدزاده افزود: با هماهنگي ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامي نسبت به شناسايي هنرمندان آسيب ديده در اين استان ها اقدام کرديم و سعي ما براين است کاري کنيم تا اين هنرمندان بتوانند زودتر به زندگي و فعاليت عادي برگردند.
وي افزود: هيأت اعزامي صندوق  اعتباري هنر متشکل از مديران  و کارشناسان اين صندوق روز جمعه به استان لرستان سفر کردند و تا کنون با هنرمندان پلدختر و کوهدشت ديدار داشتند.
مديرعامل صندوق اعتباري هنر گفت: براساس مأموريت ويژه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مبني بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مرتبط با سيل اخير، تسهيلات ارزان قيمت و بلاعوض به اين هنرمندان اختصاص مي يابد.
سيدزاده در پايان افزود: ما براي شناسايي هنرمندان سيل زده دست ياري خود را به سوي همه هنرمندان سراسر کشور دراز مي کنيم  تا به کمک يکديگر نسبت به شناسايي هنرمندان آسيب ديده و حمايت از آن ها هرچه سريعتر اقدام کنيم.

1398/02/15 10:12:03 کارشناس روابط عمومي منبع: روابط عمومي

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای محمد حسین مقیسه گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری-قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت. وی گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش خطرپذیری (ریسک) بازپرداخت نشدن تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکو‌های تامین مالی جمعی و سکو‌های تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود.  مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اضافه کرد: درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل می‌شود.  مقیسه افزود: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قرارداد‌های واحد‌های تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است. وی گفت: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحد‌های تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر