Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:41:45 GMT

رنو ساندرو هاچ بک شهری

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۱۴۸

رنو ساندرو هاچ بک شهری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به همین ترتیب رنو همکاری خود را با داچیا بیشتر کرد و نصف سهام این شرکت را خرید و در سال ۲۰۰۴ طراحان شرکت رنو و داچیا با همکاری هم خودروی لوگان (همان ۹۰L) را طراحی کردند و دو سال بعد از آن (در سال ۲۰۰۶) رنو کل سهام داچیا را خرید. در سال ۲۰۰۸ طراحان اسپانیایی رنو با استفاده از طراحی لوگان یک مدل هاچ بک که به زبان رنو نزدیک باشد، طراحی کردند و نام آن را ساندرو نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقبای این خودرو لیفان ۵۰x، برلیانس ۳۲۰H و دانگ فنگ ۳۰H می‌باشند و در ایران توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود.

فضای داخل کابین رنو ساندرو جادار و خوب است به طوری که فضای پا و سر برای سرنشینان جلو و عقب حتی برای افراد بلند قد خیلی خوب است. سر و صدا کمی داخل کابین شنیده می‌شود که علت آن عایق بندی اتاق می‌است.

کولر خودرو بسیار عالی است و قدرت پرتاب باد خوبی دارد. از امکانات این خودرو می‌توان به: فرمان خودرو دنده شانه‌ای به همراه تقویت کننده هیدرولیکی است، کیسه هوای راننده و سرنشین با قابلیت غیر فعال کردن کیسه هوای سرنشین، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی، ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز اشاره کرد.

خروجی‌های تهویه هوا شبیه ۹۰ L هستند ولی سیستم پخش خودرو کیفیت چندانی ندارد. دستگیره در سرنشینان جلو زیباتر شده و جای دست راحتی هم دارد اما دستگیره صندلی‌های عقب کمی بد قلق است.

ترمز ساندرو مانند ۹۰ L که نسل قبلی آن است عالی بوده، هندلینگ و کمک فنرهای خیلی خوبی دارد و سیستم تعلیق آن ارتقا پیدا کرده است. حرکت‌های عرضی و طولی بهتری نسبت به ۹۰ L دارد، در دست اندازها به خوبی جمع می‌شود و خودرو به خوبی روی جاده نشسته است.

به نقل از ویرلن، موتور و گیربکس هماهنگ، هندلینگ خوب و معکوس گیری خوب حس خوب و راضی کننده‌ای از نظر فنی در راننده القا می‌کنند. از نظر ایمنی در حالت جزئی: برای محفاظت از سرنشینان بزرگسال ۳ ستاره از ۵ ستاره، برای حفاظت از سرنشینان کودک ۴ ستاره از ۵ ستاره، برای محافظت از عابر پیاده ۱ ستاره اس ۵ دریافت کرده است و در مجموع در بخش ایمنی از مؤسسه EuroNCap در مجموع ۳ ستاره از ۵ ستاره را دریافت کرده است پس می‌توان آن را خودرویی نسبتاً ایمن دانست.

خودرو رنو ساندرو یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی خطی با گیربکس ۴ سرعته دارد که هم‌خوانی موتور و گیربکس عالی است. موتور ۱۶ سوپاپ ساندرو ۱۰۵ اسب بخار قدرت در ۵۷۵۰ دور و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور در ۳۷۵۰ دور تولید می‌کند. در سرعت‌های ۱۱۰ کیلومتر در ساعت یا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برای معکوس‌های ۴ به ۳ لگ دارد اما قابل چشم پوشی است.

در حالت معکوس ۲ به ۱، انتهای پدال گاز حالت کلیک مانند دارد و به محض فشار آوردن به آن کلیک سریع به ۱ منتقل می‌شود. سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۱۶.۱۳ ثانیه به دست می‌آید. کمپانی ادعا می‌کند این خودرو به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند ولی در تست‌های رانندگی در حالت اسپرت مصرف سوخت بیشتری مشاهده شده است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو رنو ساندرو به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4607581

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت رنو خودروی ساندرو استپ وی سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!