Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@20:58:15 GMT

پاسخ ایران به اولتیماتوم آمریکا درباره برنامه هسته ای

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۲۵۹

پاسخ ایران به اولتیماتوم آمریکا درباره برنامه هسته ای

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های امریکا را وحدت و وفاق در داخل ایران دانست و گفت: اگر اختلافاتی در داخل کشور داریم باید تمام کنیم، حداقل تاکتیکی آنها را کنار بگذاریم؛ سلایق در کشور متفاوت است. اما در برابر دشمن باید سلیقه‌ها را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی مقامات امریکایی اعلام کرده‌اند که ایران نباید آب سنگین تولید کند، گفت: به چه دلیل نباید آب سنگین تولید کند، ما متناسب با قراردادی که بسته‌ایم خلافی مرتکب نشده‌ایم، ما کار غنی سازی خود را انجام می‌دهیم شما می‌خواهید بخرید یا نخرید، این موادش موجود است.
 

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق تعهداتش در برجام کار غنی سازی اورانیوم را انجام می‌دهد و به هیچ کشوری هم ارتباطی ندارد.

 

رئیس مجلس ایران یکی از انگیزه‌های عملیات روانی تحریم علیه ایران را فشار در داخل کشور عنوان کرد و افزود: امریکایی‌ها سازمان‌دهی عملیات روانی را در کنار این فشارها دنبال می‌کنند اما رسانه‌ها باید این موارد را روشن کنند.


لاریجانی تأکید کرد: وفاق و انسجام داخلی کشور یک موضوع حیاتی برای امروز ایران است، انشاالله زمینه رفع و حل این مشکلات فراهم خواهد شد و ملت ایران بتوانند با سرافرازی مسیر خودشان را ادامه دهند.

 

گفتنی است، رهبر انقلاب ضمن دعوت از همگان برای وحدت برای مقابله با دشمنان، معتقدند مسئولان باید به ظرفیت های داخلی و مردمی تکیه کنند و مشکلات را با تکیه بر این ظرفیت ها حل کنند. ایشان معقتدند که این تحریم ها را می توان تبدیل به فرصتی برای گسستن از اتکای به نفت و اقتصاد نفتی کرد تا با تغییر شرایط بازار نفت اقتصاد ایران دچار مشکلات نشود.

 

باید گفت، نتیجه مشکلات کنونی تکیه به آمریکا و انعقاد قرارداد برجام بود و این تجربه نشان داد که تنها تکیه به داخل و توان داخلی راه حل مشکلات است چنانچه در 40 سال گذشته با تکیه به داخل ایران توانست به قدرت اول اقتصادی تبدیل شود اکنون نیز می تواند مطابق با گام دوم انقلاب، با تکیه بر داخل و ظرفیت های داخلی به قدرت جهانی تبدیل شود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: لاریجانی ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم