Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رهبر اپوزیسیون ونزوئلا اذعان‌ کرد که در تلاش برای انجام کودتای نظامی اشتباه‌هایی شد. او در ادامه اظهاراتش گزینه نظامی آمریکا را در ونزوئلا رد نکرد.
به‌ گزارش واشنگتن پست، خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در گفت‌وگو با این روزنامه‌ اعلام کرد: اگر چنین پیشنهادی از سوی واشنگتن داده شود، در این صورت این پیشنهاد در مجلس ملی ونزوئلا به رای گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه‌ داد: او انتظار دارد مادورو استعفا کند.
گوآیدو درباره دلیل ادامه تظاهرات و ناکامی در پیروزی در شورش‌های روز سه شنبه، گفت‌: شاید ما به سربازان بیشتری نیاز داریم. شاید مقامات بیشتری از حکومت باید از این مساله حمایت کرده و به قانون اساسی بازگردند.
وی ادامه‌ داد: من فکر می‌کنم امروز بسیاری از سربازان ونزوئلا می‌خواهند به این وضعیت پایان دهند و به کمک‌ رسانی‌ها کمک کنند و اجازه دهند آنها وارد کشور شوند.
اگر چه او در این مصاحبه گزینه نظامی آمریکا را رد نکرد اما جزئیات بیشتری درباره آن نیز نگفت.
دولت ترامپ اعلام کرده است که تمام گزینه‌ها درباره ونزوئلا روی میز قرار دارد.
گوآیدو در پاسخ به این سوال که اگر جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به او زنگ زده و او پیشنهاد مداخله آمریکا را بدهد، جواب او چه خواهد بود، توضیح داد: من به او می‌گویم که دوست عزیز، جان بولتون! من از کمک شما متشکرم و از پیشنهاد شما ممنونم. ما این پیشنهاد را بررسی کرده و حتی ممکن است برای حل این بحران در پارلمان به رای بگذاریم. اگر لازم باشد احتمالاً ما این پیشنهاد را قبول می‌کنیم.
اکنون بعد از ناکامی روز شنبه گوآیدو باید در دو جبهه مبارزه کند. جبهه اول تلاش برای برکناری نیکولاس مادورو رئیس جمهوری کنونی ونزوئلا و جبهه دوم حفظ اتحاد اپوزیسیون است.
او درباره ادامه تظاهرات، گفت‌: ما در طول ۲۰ سال گذشته همواره تظاهرات کرده‌ایم. ونزوئلایی‌ها همواره برای مبارزه در برابر مسائل تحمیل شده تظاهرات می‌کنند.
رهبر اپوزیسیون ونزوئلا ادامه‌ داد: ما با یک دیکتاوری کامل مواجه هستیم و با آن مخالفت می‌کنیم. ما اشتباه‌های خود را شناسایی کرده و دیگر تکرار نخواهیم کرد. نشستن با مادورو پشت میز مذاکره دیگر در دستورکار ما نیست. این اقدام در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ انجام گرفته است. برچسب ها: ونزوئلا ، گوآیدو

منبع: خرداد

کلیدواژه: ونزوئلا گوآیدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس پارلمان ونزوئلا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه، یکی از بدترین قاتلان تاریخ توصیف کرد.

خورخه رودریگز طی اظهاراتی در نشست عادی مجلس ملی ونزوئلا همچنین تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های این کشور را در همبستگی با فلسطین تبریک گفت.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت است و رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی قاتل است که «مجرمان و بیماران اجتماعی» زمامدار آن هستند.

رودریگز از ریاکاری دولت‌های غربی که سلاح تهیه می کنند و ارتش اسرائیل را برای ارتکاب قتل‌عام در فلسطین آموزش می دهند، علی رغم درخواست های مداوم برای پایان دادن به خشونت، انتقاد کرد.

وی موضع اتخاذ شده از سوی رسانه‌های غربی را «ریاکارانه» توصیف کرد و متولیان این رسانه ها را متهم کرد که در کشتار هر کودک، زن باردار و روزنامه نگار در غزه شریک هستند.

کد خبر 6093868

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم