Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:09:52 GMT

سپاه قزوین 450 واحد مسکونی سیل زده را بازسازی می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۷۰۷

سپاه قزوین 450 واحد مسکونی سیل زده را بازسازی می کند

قزوین - ایرنا - معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: 450 واحد مسکونی سیل زده از طریق سپاه قزوین نوسازی و بازسازی می شود.

سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بازسازی و نوسازی این تعداد از منازل مسکونی به 100 میلیارد ریال اعتبار مالی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموریت سپاه قزوین در مناطق سیل زده گلستان به اتمام رسیده است،اظهار داشت: اکنون تلاش نیروهای جهادی و بسیج روی نقاط سیل زده لرستان متمرکز شده و باید کمک های مردمی را به این مناطق سوق دهیم.
والدی به قرارگاه جهاد همبستگی ملی در قزوین برای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسه در این قرارگاه با توجه به مصادف شدن با ایام ماه مبارک رمضان به عقب افتاده است اما اقدامات مربوط به آن فعلا از طریق ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده پیگیری می شود.
معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: هماهنگی های لازم برای تامین اعتبار بازسازی و نوسازی منازل مسکونی در اولویت تصمیمات مسئولان استانی قرار دارد.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازسازي و نوسازي مناطق سيل زده قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی