Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@12:25:16 GMT

اعزام تیم‌های قرآنی به مناطق محروم زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۷۵۴

اعزام تیم‌های قرآنی به مناطق محروم زنجان

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، در گفت‌‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه خواندن قرآن کریم از ثواب زیادی برخوردار است و بر همین اساس جزءخوانی قرآن در تمام شهرستان‌ها در مساجد و موسسات قرآنی برگزار می‌شود.
وی تفسیر قرآن کریم را از برنامه‌های مهم در راستای بهره‌مندی بیشتر از آیات کتاب الهی دانست و گفت: در ابتدای برنامه جرءخوانی یک مفسر بخشی از آبات تلاوت شده را تفسیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصحیح قرائت نماز نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه رمضان است.
مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری مسابقه حفظ موضوعی قرآن کریم به شکل استانی برای عموم مردم اشاره کرد و گفت: کتاب هر روز با قرآن و عترت از منابع این مسابقه است و افراد در 30 روز ماه رمضان 30 آیه حفظ می‌کنند و آزمونی به شکل حضوری برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: جشنواره قرآنی «در محضر رمضان» نیز از فراخوان‌های جشنواره‌های بچه‌های مسجدی است که در رشته‌های قرائت، دعاخوانی و اذان به شکل حضوری برگزار می‌شود. محافل مناجات‌خوانی از جمله دعای ابوحمزه‌ثمالی نیز در این ماه دایر می‌شود.
بهبودی تصریح کرد: اعزام تیم‌های قرآنی در قالب محافل و کرسی‌های قرآنی به مناطق محروم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد؛ ضمن اینکه برنامه شاخصی برای تهیه، چاپ و توزیع قرآن کریم در مناطق محروم و سیل‌زده درنظر گرفتیم.
وی ادامه داد: در قالب این طرح مردم می‌توانند قرآن‌های سالم و بلااستفاده خود را به دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان اهدا و یا مبلغی را به انجمن خیران قرآنی وازیر کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان قرآن محفل انس با قرآن مناطق محروم مناطق سیل زده حفظ موضوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب

تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم قاری بین‌المللی و نفر اول بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش را در حسینیه امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل