Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی قوه قضائیه از رایزنی رئیس قوه برای تأمین بودجه جذب ۷۲۰۰ قبول شده آزمون استخدامی سال ۹۶ خبر داد و گفت: برای این کار مشکلی به غیر بودجه وجود ندارد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

حجت‌الاسلام علیرضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری تسنیم، از رایزنی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تأمین بودجه جذب 7200 قبول شده آزمون استخدامی سال 1396 قوه قضائیه خبر داد و گفت: معاونت راهبردی قوه‌قضاییه پیگیر این موضوع است که به محض اینکه بودجه لازم تأمین شود این افراد استخدام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی در خصوص بومی‌گزینی قضات نیز که در سفر سیستان و بلوچستان رئیس قوه قضائیه مورد تأکید او قرار گرفته بود، گفت: بومی‌گزینی اتفاق جدیدی نیست و از سال 92 در مجموعه دستگاه قضا اجرا شده است.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه هدف از بومی‌گزینی را افزایش ماندگاری قضات در مناطق غیربرخوردار عنوان کرد و گفت: راه حل این موضوع گزینش قضات از مناطق نزدیک به مناطق غیربرخوردار است که نمونه آن در کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان به اجرا درآمده و موفقیت‌آمیز بوده است که بر همین اساس در سفر سیستان و بلوچستان رئیس قوه قضائیه مورد تأکید مجدد ایشان قرار گرفت.

پیش از این حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفته بود که "کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در نشستی که با رئیس جدید این قوه برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد و قرار بر این شد که حجت‌الاسلام رئیسی دستور جذب این افراد را صادر کند تا مشکل آنها هر چه سریع‌تر حل شود؛ اگر در این روند تاخیری ایجاد شود، حتما باید افرادی که ذینفع هستند با کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مکاتبه کنند تا این موضوع را مجدد پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

R1397/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان