Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سید مرتضی خاتمی نماینده مردم شهرستان های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم استانی گرامیداشت هفته معلم در کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان گفت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش متعالی داشته باشیم باید برای اقتصاد آن نیز فکری اساسی بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید مرتضی خاتمی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم ابراز داشت: ما بر اساس فرهنگ دینی خودمان روز شهادت آیت اله مرتضی مطهری را روز معلم نامگذاری کرده ایم و این کار برخاسته از یک شعور بوده است.

وی افزود: شهید مرتضی مطهری مفهوم معلمی را به تکامل رساند و این عالم ربانی کشته ی جهل مقدس می باشد.

نماینده مردم شهرستان های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منزلت فقط خوب بودن وضعیت معیشتی نیست گفت: گمشده امروز جامعه فرهنگیان ما، منزلت واقعی است که باید با تدبیر و برنامه ریزی به آن ها برگردانده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر تکیه بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش داریم باید دنبال این گمشده نیز بگردیم و با نگاهی نو به عرصه های اجتماعی و معلم محوری، معلمان را ارج بنهیم.

خاتمی ادامه داد: همه ما باید به معلمان اظهار کوچکی بکنیم و آنان را تکریم نماییم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش و مدیر کل آن باید مهمترین اداره و مدیر کل در هر استان باشند چرا که فرهنگیان سنگ بنای جامعه را بنیان می گذارند و بر مفاخر ما عزت می بخشند و گذشتگان ما را زنده نگه می دارند.

وی با اشاره به اینکه ما باید معلمان را به تمام معنی درک کنیم گفت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش متعالی داشته باشیم باید برای اقتصاد آن نیز فکری اساسی بکنیم.

این مقام مسئول در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: ما خود را مدیران خادم معلمان می دانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم هفته معلم ایجرود و ماهنشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌