Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آیین مراسم افتتاح موزه کودک امروز با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش کودکان و نوجوانان کشور، آرامون معاون استاندار، دکتر کارگر ریس کل موزه‌های کشور، جواد زاهدی مدیرکل کانون آذربایجان غربی، در محل سالن شهید فرخی آغاز شد.
زاهدی مدیرکل کانون پرورش کودکان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یادگیری و درک زیبایی‌های هستی بصورت ملموس از اهداف راه اندازی موزه کودک می‌باشد که استارت این موزه از سال ۹۵ استارت خورد و امروز پس از تلاش و زحمات فراوان اماده سازی آن به پایان رسید و اماده استفاده کودکان و نوجوانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی در ادامه با اظهار اینکه آذربایجان غربی در زمینه‌های علمی و فرهنگی ظرفیت‌های خوبی دارد افزود: بر این اساس امروز مقدمات ایجاد مرکز تخصصی علوم و نجوم در جوار همین مجموعه برای استفاده کودکان و نوجوانان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و از این طریق باب ورود ان‌ها به عرصه علمی فراهم خواهد شد.
دکتر کارگر ریس موزه‌های کل کشور نیز در آیین افتتاح موزه کودک با بیان اینکه موفقیت و افتخارات ما به میزان تغییراتی که در جامعه و برای شهروندان ایجاد می‌کنیم بستگی دارد گفت: اساس کار ما تغییر ماست یعنی همان آگاهی؛ و تا آگاهی ایجاد نکنیم نمی‌توانیم تغییر ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: موزه از جمله راه‌هایی است که بعد از آموزش موجب آگاهی می‌شود و با ایجاد تغییر ارتباط مستقیم دارد.
کاگر کودکان را از سرمایه‌های مهم عنوان کرد و اظهار نمود: برای ایجاد تغییر در کودکان باید به آن‌ها آگاهی بدهیم تا تغییر ایجاد نماییم. برای دادن آگاهی هم به آموزش نیاز داریم و موزه نیز مانند کتاب، مجله، رادیو و تلویزیون بوده و حتی تاثیر گزاریش بیشتر از آنهاست چراکه در موزه با مشاهده به درک موضوع می‌پردازد پاسخ سوالات خود را کشف می‌نماید.
خبر در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

دهقان منشادی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه