Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:45:35 GMT

فرهنگیان و دانش آموزان گچسارانی 128 رتبه برتر کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۹۷۷۷

فرهنگیان و دانش آموزان گچسارانی 128 رتبه برتر کسب کردند

گچساران- ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان از یک سال گذشته تاکنون 128 رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردند.

محمد شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موفقیت ها در بخش های مدیریت، پرورشی، آموزشی و ورزشی از سوی فرهنگیان و دانش آموزان گچسارانی به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کسب رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد، عنوانهای اول و دوم در انجمن های برتر کشور و دستیابی به مقام های اول در همایش های نیکوکاری و جشن عاطفه ها را از مهمترین موفقیت های کسب شده در حوزه مدیریتی آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی جاری ذکر کرد.
وی دریافت یک رتبه کشوری در طرح جابربن حیان،2 رتبه ملی در درس پژوهی و نرخ ارتقای قبولی دانش آموزان از افتخاراتی است که در مقطع ابتدایی شهرستان به دست آمد.
شهبازی بیان کرد: کسب 35 رتبه زیر یک هزار در کنکور سراسری سال پیش، مقام نخست تدریس خلاقانه درس مطالعات متوسطه اول، سه مقام اول استانی و سه مقام اول کشوری جشنواره نوآوری فرایند آموزش و یادگیری نشان دهنده درخشش مقطع متوسطه گچساران در این مدت است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: پنج رتبه برتر کشوری سفیران سلامت،22 مقام برتر پرسش مهر، 10 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی هنری،راهیابی 47 دانش آموز به مسابقات قرآن و عترت به مرحله کشوری،عنوان دوم نهج البلاغه در کشور،رتبه برتر کشور در رشته تفسیر در مقطع پیش دانشگاهی از موفقیت های حوزه پرورشی در سال تحصیلی 1397-98 بوده است.
وی بیان کرد: دانش آموزان این شهرستان در 15 دوره مسابقات ورزشی از جمله مقام های اول و دوم هندبال دانش آموزان متوسطه، قهرمانی والیبال متوسطه اول در کهگیلویه و بویراحمد، قهرمانی هندبال فرشتگان کشور،عنوان اول فوتسال متوسطه اول استان و قهرمانی در مسابقات استعدادیابی هاکی اصفهان درخشیدند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد 25 هزار دانش آموز و 2 هزار فرهنگی دارد.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موفقيت دانش آموزان فرهنگيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری