Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۴ هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده خوزستان توزیع شد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، 14 هزار بسته غذایی و بهداشتی مایحتاج مردم سیل‌زده خوزستان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان توسط 200 دستگاه خودروی باری به سیل‌زدگان این استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 هزار قلم لوازم بهداشتی و خوراکی به سیل‌زدگان خوزستان اهدا شد+تصاویراهواز|14 هزار بسته غذایی و بهداشتی در میان مردم سیل‌زده خوزستان توزیع شد150 پروژه محرومیت‌زدایی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم سیستان و بلوچستان افتتاح شد

این اقلام توسط خادمان یادمان شهدای علملیات بیت‌المقدس در اهواز به سیل‌زدگان خوزستان توزیع شد که در همین ارتباط سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: تهیه و توزیع کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان بر اساس نیازسنجی صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: کمک‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد و نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران در کنار مردم سیل‌زده تا آخرین وضعیت قرار دارند.

در ادامه نماهنگی از این کمک‌رسانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد