Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:23:48 GMT

حسن یزدانی فردا به ترکمنستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۹۹۹۴

حسن یزدانی فردا به ترکمنستان می‌رود

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان که به دلیل مشکل ویزا نتوانسته بود تیم ملی را در سفرِ روز جمعه به ترکمنستان همراهی کند، فردا راهی این کشور خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، شاگردان غلامرضا محمدی روز جمعه تهران را به منظور برپایی اردوی مشترک یک هفته‌ای به مقصد عشق‌آباد ترک کردند. در این سفر علاوه بر غلامرضا محمدی و هادی حبیبی سرمربی و سرپرست تیم ملی، حسن یزدانی به دلیل در پیش داشتن امتحان دانشگاه و همچنین امیرحسین زارع و امیرمحمد یزدانی به دلیل مشکل ویزا، نتوانستند تیم را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این 5 نفر فردا (دوشنبه) راهی ترکمنستان خواهند شد تا در روزهای باقی مانده همراه با تیم در عشق آباد تمرین کنند.

 

هر سه کشتی‌گیر بعد از سفر تیم آزاد به این کشور، در خانه کشتی تمرینات‌شان را دنبال کردند.

 

شاگردان محمدی روز جمعه هفته جاری به تهران بازخواهند گشت و دور جدید تمرینات از روز 23 اردیبهشت ماه در تهران آغاز خواهد شد.

 

اردوی دهم تیم ملی به حضور در جام بین‌المللی ساساری ایتالیا منتهی خواهد شد.

 

  آزاد کشتی حسن یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد