Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:29:45 GMT

رژیم صهیونیستی غزه را تهدید به حمله زمینی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۱۱۵

رژیم صهیونیستی غزه را تهدید به حمله زمینی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک تیپ زره‌پوش این رژیم خود را برای حمله زمینی به نوار غزه آماده کرده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت این رژیم با پیشنهاد مصر برای اعلام آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط در نوار غزه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به نوار غزه انجام دادند که در پاسخ به آن حماس نیز به سوی سرزمین‌های اشغالی موشک شلیک کرد. پس از آن در دو روز اخیر تنش میان گروه‌های فلسطینی و اسرائیلی شدت یافته است به گونه‌ای که بنابر اعلام رسانه‌های صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته حماس بیش از ۴۵۰ موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرده که منجر به کشته شدن یک شهرک‌نشین و زخمی شدن ۵۸ صهیونیست شده است.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. بنابر اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۲۰ نقطه از نوار غزه هدف جنگنده‌های این رژیم قرار گرفته است. در حمله صهیونیست‌ها به شمال و شرق نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آن‌ها یک نوزاد ۱۴ ماهه بود.

جنگنده‌های اسرائیلی به سوی یک مرکز اقتصادی در شمال نوار غزه نیز چند موشک شلیک و همچنین مواضع نیرو‌های مقاومت فلسطین در جنوب غرب غزه را بمباران کردند. چند فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به منطقه الزیتون در جنوب غزه زخمی شدند. تاکنون هشت فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده و ۴۷ نفر نیز زخمی شده‌اند.

در ادامه حملات امروز به نوار غزه، اسرائیل ساختمان دفتر خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی را در این منطقه بمباران کرد که به شدت مورد انتقاد رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، قرار گرفت. طبق گزارش‌ها این ساختمان با دست‌کم ۵ موشک هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های مسکونی نزدیک تقاطع السامر واقع در شهر غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح تاکنون ۲۲ شهید برجای گذاشته که تعدادی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند. در جریان این حملات تعدادی از شهروندان فلسطینی مفقود شده اند.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح دست کم ۱۰ خانه مسکونی در این منطقه هدف قرار گرفتند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت به طوری که مناطق شرقی استان رفح در جنوب این باریکه شاهد حمله‌های توپخانه ای اشغالگران صهیونیست بود. شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است.

جنوب لبنان نیز بامداد امروز مجدداً شاهد یک تجاوز هوایی دیگر از سوی رژیم صهیونیستی بود به طوری که یک ساختمان در اطراف منطقه طلیا واقع در جنوب بعلبک هدف قرار گرفت.

در جریان این حمله رژیم صهیونیستی دست کم سه شهروند لبنانی زخمی شدند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که دست کم ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر در این جنگ به شهادت رسیده و ۷۸ هزار و ۱۸ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

همچنین بیش از هشت هزار فلسطینی مفقود و زیر آوار هستند و گروه‌های امدادی به دلیل کمبود امکانات و تداوم جنگ توانایی دسترسی به آنها را ندارند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زن و کودک هستند.

کد خبر 6097797

دیگر خبرها

  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران