Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@19:48:13 GMT

آثار شهید مطهری همیشه تازگی خود را حفظ کرده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۱۹۷

آثار شهید مطهری همیشه تازگی خود را حفظ کرده است

مجتبی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: شهید مطهری از برجستگان عالم اندیشه اسلامی است و یکی از پرکارترین نویسندگان و عالمان مسئول دین در دوران معاصر است.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اندیشه‌های شهید مطهری است، گفت: با توجه و تامل در آثار شهید مطهری می‌توان این را فهمید که این آثار بیش از هر چیز دیگری، مدافع عقاید دین با استفاده از عقل است و اکثر مخاطبین این شهید بزرگوار جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: شهید مطهری در دفاع از جنبه های اعتقادی، اجتماعی اسلام هیچ گونه ابایی نداشت و شاهد بارز آن مجله «زن روز» است که در دوران حکومت محمدرضا شاه بیان شده بود.

وی اضافه کرد: یک جهت دیگر از آثار و کلام شهید مطهری مبارزه با الحاد و نفوذ اعتقادی مارکسیسم بود، یعنی علل گرایش به مادیگری که بعنوان یک آسیب از نگاه شهید بررسی شده است.

باقری گفت: آثار شهید مطهری همیشه تازگی و به روز بودن خودش را حفظ کرده و مهمترین کاری که می‌توان در قبال این آثار انجام داد این است که دو دستگاه مبلغ در کشور یعنی حوزه و دانشگاه این آثار گرانبها را به جوانان معرفی کنند، تا جوانان ما با وفق دادن افکار خود با آثاراین شهید بزرگوار روز به روز در راستای اعتلای انقلاب اسلامی پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: باقری شهید مطهری اسدآباد هفته عقیدتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • محوطه تاریخی که به تازگی در اصفهان کشف شد
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه