Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:04:40 GMT

۹۰۰ معلم در استان ایلام تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۲۱۶

۹۰۰ معلم در استان ایلام تجلیل می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، اسفندیار رستمزاد در آیین بزرگداشت روز معلم در استان گفت : کمبود‌های معیشتی معلمان خللی در کیفیت آموزشی نداشته است.

وی با بیان اینکه بر همه لازم است که جایگاه معلم را پاس بدارند افزود : حفظ جایگاه معلم یکی از اصول سفارش شده دین مبین اسلام است که همه باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه معلمان استان بیشترین حساسیت را برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان دارند تصریح کرد: مشکلات اقتصادی بر معیشت معلمان هم تاثیرگذار است و باید به این قشر از جامعه توجه بیشتری صورت گیرد تا کیفیت آموزش تحت الشعاع موضوعات جانبی قرار نگیرد.

رستمزاد ادامه داد : در سطح مناطق استان بیش از ۱۱ هزار نیروی فرهنگی کار تعلیم و تربیت ۱۰۰ هزار دانش آموز را عهده دار هستند که امسال و در گرامیداشت هفته معلم از ۹۰۰ نفر آن‌ها تجلیل بعمل می‌آید.

وی با اشاره به تلاش‌های آموزش و پرورش استان ایلام برای کاهش مشکلات فرهنگیان تصریح کرد: این اداره کل درصدد است تا مشکلات فرهنگیان را به کمترین میزان خود برساند و در این زمینه برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آمادگی لازم برای امتحانات پایانی در همه مناطق استان بر اساس برنامه زمان بندی شده وجود دارد.

انتهای پیام/ه

تجلیل از معلمان استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند