Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:33:25 GMT

داماش و جشن صعود در استادیوم سردار جنگل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۲۳۲

داماش و جشن صعود در استادیوم سردار جنگل

عصر امروز از ساعت 17 دیدار برگشت دو تیم داماش گیلان و نیروی زمینی در مرحله پلی آف لیگ دو در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می شود و شاگردان سیامک فراهانی با پیروزی دراین دیدار با هر نتیجه ای صعود به لیگ یک را جشن می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیامک فراهانی که پیش از این به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کرده بودند برای صعود به لیگ یک فقط یک گام فاصله دارند و آن گام  شکست تیم نیروی زمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در گروه دوم به عنوان دومی بعد از تیم آرمان گهر سیرجان دست یافت و توسط امید رضا روانخواه هدایت می شود.

 

دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و این یک نتیجه خوب برای داماش بود که در بازی امروز قطعا از حمایت تماشاگران پرشور رشتی برخوردار خواهد بود. تماشاگرانی که بی شک روی سکوهای استادیوم سردار جنگل رشت جای خالی باقی نخواهند گذاشت و با تشویق های بی امان خود شاگردان سیامک فراهانی را به بازی رو به جلو ترغیب خواهند کرد.

 

پیش ازاین از لیگ 2 تیم های خوشه طلایی و آرمان گهر سیرجان به عنوان صدرنشین گروه الف و ب به لیگ یک راه پیدا کرده بودند و داماش یا نیروی زمینی سومین تیم صعود کننده این فصل از لیگ 2 به لیگ یک خواهد بود. با توجه به سقوط تنها یک تیم از لیگ یک به لیگ 2 دسته اول فصل آینده با حضور 18 تیم دنبال خواهد شد.

 

تا ساعاتی دیگر در استادیوم سردار جنگل رشت غوغایی برپا خواهد شد. هر چند داماش پیش از این حتی در لیگ برتر هم حضور داشت اما برای تیمی که در دسته دوم بازی می کند صعود به دسته اول یک موفقیت بزرگ به حساب می آید حتی اگر پیش از این هم تکرار شده باشد.

 

دسته دو داماش گیلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی