Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@12:33:27 GMT

تخلفات رانندگان اتوبوس را به سامانه 137 اطلاع دهید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۲۶۶

تخلفات رانندگان اتوبوس را به سامانه 137 اطلاع دهید

تین‌نیوز | 

 مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به سامانه 137 گزارش داده و نتیجه آن را نیز پس از پیگیری دریافت کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، امیر یزدی در پاسخ به موضوع مردمی با عنوان «با رانندگی ترسناک برخی رانندگان اتوبوس‌های شهری برخورد کنید» اظهار کرد: ما نظارت بر رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را انجام می‌دهیم ولی به دلیل اینکه اتوبوس‌ها بالغ‌بر 10 سال پیش به بخش خصوصی واگذارشده و یارانه و کمک‌های دولتی که باید به آن‌ها پرداخت می‌شده، محقق نشده، نمی‌توانیم نظارت مؤثری بر کار آنان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درآمد و هزینه این اتوبوس‌ها باهم همخوانی ندارد و به این دلیل می‌بینیم رانندگان هرکجا مسافر هست سوار می‌کنند که در صورت گزارش چنین مسائلی ما حتماً با این رانندگان برخورد کرده و در هیئت مربوطه موضوع بررسی و حتی جریمه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های شهری را به سامانه 137 گزارش کنند و مطمئن باشند این گزارش تا حصول نتیجه و اطلاع آن به گزارش دهنده پیگیری خواهد شد.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری و شورای شهر طرحی برای ساماندهی این وضعیت در حال برنامه‌ریزی است که طی دوماهه آینده به اجرا می‌رسد و بیش از 95 درصد مشکلات را برطرف خواهد کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رانندگان اتوبوس امیر یزدی گزارش تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش کامل اکیپ‌های این اداره کل با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیل خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

مصطفی مرادیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و بارش باران و احتمال وقوع سیل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری جهت همکاری و هماهنگی کامل با عوامل ستاد سیل شهرداری اصفهان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: تعداد ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند.

مرادیان‌نژاد گفت: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

کد خبر 750177

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی