Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:30:46 GMT

گل نیوکاسل، لیورپول را نجات داد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۳۳۳

گل نیوکاسل، لیورپول را نجات داد(عکس)

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید گل اول نیوکاسل به لیورپول در بازی دیروز دو تیم مانع از اخراج  الکساندر آرنولد شد و لیورپول را در کورس قهرمانی لیگ برتر نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دیروز دو تیم لیورپول و نیوکاسل که با پیروزی 3-2 لیورپول به پایان رسید بعد از گل فن‌دایک در دقیقه 13، در دقیقه 20 بازی ترنت الکساندر آرنولد با دست مانع از گل شدن ضربه سالومان راندن بازیکن نیوکاسل شد اما در بازگشت کریستین آتسو وینگر نیوکاسل توپ را وارد دروازه لیورپول کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید گل آتسو بهترین اتفاقی بوده که می‌توانسته در آن لحظات برای لیورپول بیفتد چون در صورتی که توپ آتسو گل نمی‌شد داور یک پنالتی به نفع نیوکاسل اعلام می‌کرد و لیورپول ادامه بازی را 10 نفره ادامه می‌داد. به همین دلیل است که کاراگر معتقد است گل آتسو باعث شده لیورپول همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. لیورپول در نهایت بازی را با پیروزی 3-2 به پایان برد تا منتظر نتایج رقیب سرسختش، منچسترسیتی بماند.

 

 

چند دقیقه بعد از گل نیوکاسل در دقیقه 20، ترنت الکساندر آرنولد به محمد صلاح پاس گل داد تا بازی 2-1 به سود لیورپول شود. لیورپول بعد از این گل با امید بیشتری برای پیروزی بازی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-2 سه امتیاز بسیار مهم از این بازی بدست بیاورد.

 

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی