Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:54:55 GMT

ادغام مؤسسات آموزشی شهرداری/کاهش ۹ مرکز به ۴ مرکز

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۷۷۶

ادغام مؤسسات آموزشی شهرداری/کاهش ۹ مرکز به ۴ مرکز

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسه امروز تعدادی از اعضای شورای شهر تهران تذکراتی در زمینه‌های مختلف بویژه در ارتباط با لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کردند و از نمایندگان مجلس خواستند در ارتباط با این لایحه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قاعدتاً با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها به مخاطره می‌افتد و همین امر مشکلاتی را برای مدیریت شهری در کلانشهرها به وجود می‌آورد که امیدواریم نمایندگان مجلس به تذکرات اعضای شورای شهر تهران عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه امروز کاهش تعداد مراکز آموزشی شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت و تعداد این مراکز از ۹ مرکز به ۴ مرکز کاهش پیدا کرد.

وی گفت: براساس تصمیم اعضای شورای شهر تهران ۹ مرکز آموزشی شهرداری تهران به ۴ مرکز فرهنگی اجتماعی - فناوری و هوشمند سازی - حمل و نقل و همچنین ایمنی و بحران کاهش پیدا کرد.

هاشمی همچنین در ارتباط با مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳۵۰۰ دانشجو در این مراکز حضور دارند که بالغ بر ۶۰ درصد آنها از بیرون از شهرداری در این مرکز حضور دارند.

کد خبر 4608794 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان