Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: سرپرست سازمان تامین اجتماعی قول مساعد داده است که با برنامه ریزی های انجام شده در اولین فرصت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان پرداخت شود.

به گزارش ایرنا دکتر علیرضا صفری روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان دکتر غرضی ملایر در جمع خبرنگاران افزود: هفته گذشته «محمدحسن زدا» سرپرست سازمان تامین اجتماعی ضمن عذرخواهی، قول مساعد داد که این مشکل را به سرعت مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مراکز درمانی همچون داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری، گروه پزشکی و درمانگاه های خصوصی همه اذعان دارند که برای آنها مشکل ایجاد شده، اما ایثارگرانه مشغول ارایه خدمت و ادامه همکاری با ما هستند که این روند قابل تقدیر است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم ها و تمهیدات سازمان در این زمینه افزود: سال گذشته برای دارو و تجهیزات مصرفی دپوی 6 ماهه در استان همدان تعریف شد که به واسطه آن بسیاری از مشکلات سرپایی و بستری بیماران را برطرف می کند.
صفری گفت: فقط در برخی موارد خاص دارویی که به صورت کشوری است، کمبودهایی داریم که با پیگیری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو مشکل حل می شود.
وی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات و مسایل مالی در سازمان، نگاه سرپرست سازمات تامین اجتماعی به حوزه درمان مثبت و تمام تلاش سازمان ارتقای کمی و کیفی درمان در سراسر کشور است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه در زمینه تجهیزات مشکل خاصی ندارم و مشکل عمده ما نقدینگی و بیمه ها است بیان کرد: در زمینه درمان مستقیم از نظر اعتباری و نقدینگی شرایط مناسبت است و عقب افتادگی نداریم.
دکتر صفری با اشاره به نهایی شدن هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی این استان گفت: هتلینگ بیمارستان آتیه همدان به اتمام رسیده و در تلاش هستیم بخش باقیمانده بیمارستان غرضی ملایر نیز امسال به طور کامل بازسازی شود.
وی افزود: سال گذشته اورژانس بیمارستان آتیه با 20 میلیارد ریال افتتاح شد و بخش لنژری این بیمارستان امسال با اعتبار 20 میلیارد ریال در دست اجرا است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان آتیه تنها بیمارستان توریست درمانی استان است، در این راستا 6 اتاق در حال تکمیل است که طی سه ماه آینده آماده و راه اندازی می شود.
صفری یادآور شد: انبار دارویی بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز به طور کامل آماده بهره برداری است که 40 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و در هفته تامین اجتماعی به طور رسمی و با حضور مسئولان سازمان افتتاح می شود.
وی گفت: همچنین سی تی اسکن بیمارستان دکتر غرضی با 26 میلیارد ریال اعتبار و ساختمان خیرساز این بیمارستان که شامل نمازخانه، همراه سرا و بخش اداری است، آماده بهره برداری است.
دکتر صفری با بیان اینکه زایشگاه بیمارستان دکتر غرضی ملایر با پنج اتاق ال دی آر (LDR) آماده افتتاح است اظهار داشت: بازسازی کامل چهار اتاق عمل این بیمارستان نیز در دست اجرا است که طی 2 ماه آینده تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: سال گذشته از طریق آزمون 75 نیرو جذب کردیم که از این تعداد 34 نیرو برای ملایر جذب شد.
به گزارش ایرنا، ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی است.
بیمارستان دکتر غرضی ملایر دارای 141 تخت فعال است.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي همدان بيمارستان غرضي ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود