Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:22:28 GMT

26درصد از زمین های ملی هرمزگان دارای سند تک برگی است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۲۴۹

26درصد از زمین های ملی هرمزگان دارای سند تک برگی است

به گزارش ایرنا، کاظم حسن زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور ضرورت مستند سازی هر چه سریعتر املاک دولت به عنوان اموال غیر منقول بیت المال و با رعایت حقوق افراد، برای بیش از یک میلیون و 780 هزار هکتار از زمین های ملی سند تک برگی صادر شد.
وی بیان داشت: مهمترین هدف های اجرای حدنگاری، پیشگیری از افزایش زمین خواری، تسهیل در سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی، اجرای طرح ها از سوی دستگاه های دولتی و کاهش عوامل تخریب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسوول خاطر نشان کرد: طرح صدور سند تک برگ با رویکرد کاداستر (حدنگاری) در پارسیان و بندرخمیر بر اساس تعهدات از سوی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور تا اواخر سال جاری به پایان می رسد.
نقشه کاداستر نوعی نقشه برداری ثبتی دارای ارزش حقوقی است و می توان بر اساس مرزهای آن سند مالکیت صادر کرد و این طرح در سال 89 در هرمزگان اجرا شد.
از مساحت هفت میلیون و200 هزار هکتاری استان هرمزگان ، شش میلیون و 900 هزار هکتار جزو عرصه های منابع طبیعی است که یک میلیون و 80 هزار هکتار آن جنگل ، چهار میلیون و 93هزار هکتار مرتع و یک میلیون و 565 هزار هکتار آن را بیابان تشکیل می دهد.
9944 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش خصوصی جنگل دستگاه های دولتی زمین سرمایه گذاری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره