Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:33:28 GMT

سینما گران استان باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۴۶۱

سینما گران استان باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند

کمالی زرکانی گفت: سینما گران باید اختلاف سلیقه را کنار بگذارند و به یک حرف واحد برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی » در نشست مشترک با جمعی از سینماگران استان هرمزگان ضمن تاکید به ظرفیت های فراوان استان در حوزه فیلم و سینما، اظهار کرد: اعتقاد داریم ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در حوزه فیلم و سینما در اقصی نقاط استان وجود دارد که استفاده مطلوبی از آ نها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به برگزاری جشنواره فیلم در استان اشاره کرد و افزود: بستر و ظرفیت لازم برای برگزاری جشنواره فیلم در استان فراهم نیست و لازم است در قدم نخست زیر ساخت های لازم فراهم شود زیرا با دستورالعمل و روش های چند سال قبل نمی توان برنامه با جشنواره ای را اجرا کرد زیرا نیازها و مطالبات جامعه تغییر کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان موفقیت سینماگران را موفقیت اداره کل و جامعه فرهنگ و هنر استان دانست و عنوان کرد: سینماگران استان باید دور یک میز بنشینند و مشورت کنند تا اختلاف سلیقه ها کنار برود.

 

کمالی زرکانی بر افزایش تولیدات فیلم در استان تاکید کرد و گفت: برای برگزاری جشنواره باید حداقل 30 فیلم تولید شود و فیلم سازان سعی کنند به سوی تولید فیلم های ارزان بروند و بیشتر از خلاقیت و نو آوری در تولید فیلم ها استفاده کنند.

 

در ادامه این نشست، سینماگران استان هرمزگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه مبارک رمضان سیل خبرگزاری رمضان مجلس مرحله کشوری روز معلم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اختلاف سلیقه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست