Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با پيگيري‌هاي صورت گرفته توسط مدير عامل باشگاه، ارز مورد نياز براي پرداخت مطالبات سرمربي تيم تامين شد. واريز اين بخش از مطالبات روز سه‌شنبه انجام مي‌شود.
به گزارش آريا، ايرج عرب براي پيگيري امور اقتصادي و مالي باشگاه، مصوبات هيأت مديره و همچنين تامين منابع ارزي، در تهران ماند و در سفر به ازبکستان، همراه سرخپوشان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌هاي گذشته براي حل مسائل مالي، جلسات مختلفي در باشگاه تشکيل شده بود و در نهايت جلسات مستمر در دو هفته گذشته با حاميان مالي و پيگيري براي تامين ارز مورد نياز منجر به نتيجه گرديد.
به اين ترتيب، با تامين ارز مورد نياز، روز سه‌شنبه نسبت به واريز وجوه مربوط به مطالبات برانکو ايوانکوويچ اقدام مي‌شود. باشگاه پرسپوليس در اين ارتباط قدرداني خود را از صبوري وفادارانه و متعصبانه سرمربي تيم اعلام مي‌کند. با تدابير صورت گرفته، اميدوار هستيم که ثبات مالي و منابع درآمدي را تا حد زيادي شاهد باشيم که معناي کاسته شدن از دغدغه‌هاي مالي در مقاطع پيش رو است. همچنين اميدواريم با حضور قدرتمندانه در گام‌هاي پاياني فصلي که در آن قرار داريم در ليگ برتر و ليگ قهرمانان شادي به هواداران هديه شود.
در پي جلسات مکرر هيأت مديره و پيگيري‌هاي مدير عامل باشگاه، منابع مالي براي پرداخت بخش مهمي از مطالبات بازيکنان و اعضاي تيم تامين شده است. باشگاه پرسپوليس در روزهاي گذشته، براي تامين درآمد، جلسات مختلفي را با حاميان مالي و همکاران تجاري داشته است. بر اين اساس، قرار است پرداخت‌هايي در دو مرحله صورت بگيرد.
مرحله اول پرداخت قبل از بازي با ماشين‌سازي خواهد بود و مرحله دوم در هفته بعد از آن انجام مي‌شود. باشگاه پرسپوليس، همچنين با تاکيد بر اين که سرخپوشان در اين مدت صبور بوده‌اند، از اين بابت تقدير و تشکر کرد. باشگاه پرسپوليس، حالا اميدوار است با ثبات مالي ناشي از اقدام‌هاي در دست انجام، دغدغه‌ها از اين ناحيه براي آينده، به مراتب کمتر از گذشته باشد.
در شرايطي که طي روزهاي اخير موضوع مربوط به پرداخت مطالبات برانکو و کادر بازيکنان به چالشي براي باشگاه پرسپوليس تبديل شده بود و حتي گفته مي‌شد در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو، او با اعلام اين موضوع به فيفا و دريافت نامه مربوط به فسخ قراردادش از اين باشگاه جدا خواهد شد، باشگاه پرسپوليس از تامين منابع مالي ارزي و ريالي براي پرداختي مطالبات خبر داده است.
طي روزهاي اخير باشگاه پرسپوليس مذاکرات فشرده خود با اسپانسرها براي حصول منابع مالي را دنبال کرده بود که در اين زمينه، با همکاري ايرانسل، امروز ايرج عرب خبر از برطرف شدن اين مساله داد. باشگاه پرسپوليس اعلام کرده منابع مالي براي پرداخت بخش عمده مطالبات ارزي برانکو ايوانکوويچ فراهم آمده و در بازگشت تيم از تاشکند به او پرداخت خواهد شد و باقي آن نيز تا پيش از پايان فصل با او تسويه خواهد شد. در خصوص بازيکنان نيز باشگاه موفق شده منابع ريالي باقيمانده مطالبات قرارداد آنها را تامين کند و قرار است در دو بخش به آنها داده شود. بخش اول مطالبات پيش از بازي با ماشين سازي در اختيار بازيکنان قرار خواهد گرفت و بخش باقيمانده نيز بعد از ديدار با اين تيم، با بازيکنان تسويه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برانکو پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید اهتمام جدی مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی گفت: برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد.

ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان

شفقت با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان گفت: به زودی یک نفر در استان به عنوان مسئول تامین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد، که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به عنوان مسئول تامین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد افزود: بدون تامین منابع،  امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

صرف هزینه‌های تملک دارایی دستگاه‌ها حداکثر تا پایان تیرماه 

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: با توجه به مهلت قانونی خرج‌کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها

 استاندار لرستان با تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کلیدی‌ترین جلسه استان است

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است