Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:00:38 GMT

تیم کیک بوکسینگ کشورمان 12 مدال کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۶۳۳

تیم کیک بوکسینگ کشورمان 12 مدال کسب کرد


با درخشش ورزشکاران استان اردبیل در رشته کیک بوکسینگ، تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست 12 مدال رنگارنگ را به دست آورد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در فرمانداری اردبیل و به همت ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد، از قهرمانان و مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی کیک بوکسینگ بیروت لبنان که با حضور 17 کشور آسیایی برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و این قهرمانان تکریم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مسابقات که تیم ملی کشورمان با سرمربی‌گری اسلام عبدی و حضور داور شایسته اردبیلی بهزاد سالمی در قالب رقاب‌های آسیایی 2019 در بیروت لبنان برگزار شد، تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان 4 مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز به دست آورد تا در این رقابت‌ها خوش بدرخشد.
در این رقابت‌ها سهم استان اردبیل دو مدال طلا و دو برنز و افتخارآفرینی داور رشته کیک بوکسینگ بهزاد سالمی بود که فرماندار اردبیل و مسئولان شهرستان تجلیل و تکریم از این مدال‌آوران را انجام دادند.

به گفته سرمربی تیم کیک بوکسینگ کشورمان قرار است در خرداد ماه مسابقات کیک بوکسینگ به میزبانی اردبیل برگزار شود.
اسلام عبدی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شاهد حضور 8 کشور و همچنین قطب قدرتمند کیک بوکسینگ جهان، تیم ژاپن خواهیم بود که مهد هنرهای رزمی به شمار می‌رود و قرار است این رقابت‌ها از 16 خرداد ماه به میزبانی اردبیل برگزار شود.

در این مسابقات که با افتخارآفرینی ورزشکاران استان همراه خواهد بود تیم ملی کشورمان سعی خواهد کرد حضوری قدرتمندانه را تجربه کند.
اما اسپانسر این رقابت‌ها نیز شرکت اندیشه زرین بیمه ایران است که به عنوان حامی مالی مسابقات حضور خواهد داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جهان لبنان مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.
وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع کسب نماید.

کد خبر 6089298

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان