Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:34:48 GMT

دست فروشی ماهی تازه و منجمد در قزوین ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۶۷۶

دست فروشی ماهی تازه و منجمد در قزوین ممنوع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر مهدی جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی از وظایف سازمان دامپزشکی است که در این بین عرضه ماهی و میگو که فسادپذیری و حساسیت بیشتری نسبت به بیماری‌های ویروسی و میکروبی دارند، ممنوع است و مردم این محصولات را از دستفروشان خریداری نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوخانی افزود: عرضه انواع مواد غذایی خام دامی به صورت غیر استاندارد و در شرایط غیر بهداشتی به هیچ وجه توجیه ‌پذیر نمی‌باشد و عامل انتقال بیماری ‌های منتقله از غذا به مصرف‌کنندگان خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اداره دامپزشکی قزوین بر حسب وظایف سازمانی و در سلسله برنامه‌های نظارتی خود از هرگونه فروش و عرضه ماهی تازه و منجمد به صورت دستفروشی جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

وی در خاتمه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده فروش و عرضه ماهی در معابر عمومی، مراتب را از طریق تلفن گویای 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

                                                                                                    

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد مواد غذایی قزوین برنا ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو