Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:07:52 GMT

احداث اولین کتابخانه یزدان شهر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۷۱۷

احداث اولین کتابخانه یزدان شهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حبیب الله خنجری؛ فرماندار زرند گفت: در سطح شهرستان زرند چهار انجمن کتابخانه وجود دارد که انجمن شهرستان زرند بعنوان یکی از انجمن‌های نمونه استان تا کنون دو مرتبه بعنوان انجمن نمونه کشوری نیز برگزیده شده  و ۸ کتابخانه با زیر بنای ۳۸۵۰ متر مربع در این شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این کتابخانه‌ها حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر عضو و ۹۸ هزار جلد کتاب موجود است.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان با تأکید بر اینکه احداث این کتابخانه یکی از الزامات بخش یزدان آباد است افزود:زمین این کتابخانه توسط خیِّر گرانقدر حاج ابوطالب امیری اهدا شد و از محل نیم درصد درآمد‌های شهرداری یزدانشهر و کمک خیرین بخش یزدان آباد به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه قاسمی زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: در سال ۹۷ تعداد ۲۹۰ هزار نفر به کتابخانه‌های شهرستان زرند مراجعه کرده که تقریباً دو برابر جمعیت شهرستان است و همچنین حدود ۷۴۰ برنامه فرهنگی برای مراجعین داشتیم که یکی از برنامه‌های اخیرمان جشنواره رضوی است که در سال گذشته در این جشنواره رتبه پنجم استان را بدست آوردیم.
انتهای پیام/ی

کمک خیران برای احداث کتابخانه در زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی