Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@17:46:09 GMT

پرداخت کمک هزینه آموزشی به کارکنان واحدهای صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۷۵۰

پرداخت کمک هزینه آموزشی به کارکنان واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از پرداخت کمک هزینه آموزشی به کارکنان واحدهای صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه آموزشی این شرکت، اظهار کرد: در راستای کمک به ارتقا سطح علمی و مهارتی واحدهای صنعتی و تولیدی و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی در جهت حمایت آموزشی از واحدها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط ویژه و کمک هزینه این دوره ها، افزود: شرایط حمایتی به دوره های واجد شرایط به میزان 35 درصد و یا بیشتر از مبلغ شهریه به شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک مستقر در خارج از شهرک‌های صنعتی، فعالان خوشه‌صنعتی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی و اعضا فن بازار و برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی و پرداخت سقف 80 درصد شهریه شاغلین واحدهای‌صنعتی و نیز برگزاری  دوره‌های  آموزشی  جوار کار و در محل با پرداخت 45 درصد هزینه ها پرداخت می شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اهمیت آموزش در واحدهای صنعتی، ادامه داد: : باید فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود و در جریان آموزش‌های نوین حوزه صنعت قرار گیرند زیرا در کیفیت و تولید محصول و نیز کارایی کارکنان اثرگذاری فراوانی دارد.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های این دوره های آموزشی می‌توان به ارتقا مهارت واحدهای صنعتی، بسته های آموزشی تربیت مهندسین در رشته های مختلف، مهارت های شناخت بازار و بازاریابی و تکنیک های مدیریتی اشاره کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه آموزش نقش موثری در توسعه و پیشرفت فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی دارد هرساله طبق نیازسنجی‌های به عمل آمده آموزش های گوناگون در دستور کار این شرکت قرار می گیرد تا صنعتگران به نحو مطلوب از این دوره ها بهره گیری کنند.

شایان ذکر است خدمات آموزشی مورد نیاز واحدهای صنعتی از طریق مجریان آموزشی توانمند به متقاضیان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خراسان رضوی توسعه و پیشرفت دوره های آموزشی صنایع کوچک صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری