Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:29:39 GMT

چیدن گیاهان خوراکی کوهی مرگ جوان ایلامی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۰۱۷

چیدن گیاهان خوراکی کوهی مرگ جوان ایلامی را رقم زد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از مرگ جوان ایلامی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه قلارنگ شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ جمال موسوی روز یکشنبه اظهار داشت: پس از تماس تلفنی شهروندان مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه قلارنگ بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 39 ساله از ارتفاعات قلارنگ سقوط کرده و در دم جان خود را از دست داده است.
موسوی یادآور شد: بنا به اظهارات فرزند این فرد، چیدن گیاهان خوراکی در ارتفاعات کوه قلارنگ علت این حادثه مرگبار بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از کسب مجوز قضائی، جسد توسط مأموران کلانتری 12 و شهروندان به بهشت رضای شهر ایلام انتقال داده شد.
به گزارش ایرنا، همه ساله در اواخر فصل زمستان تا اواخر اردیبهشت ماه عرصه های طبیعی استان ایلام به محل رویش انواع گیاهان خوراکی و دارویی می شود و چیدن این گیاهان محل امرار معاش بسیاری از مردم استان است.
از گستره 2 میلیون هکتاری استان ایلام یک میلیون و 700 هزار هکتار آن را عرصه های طبیعی تشکیل داده است.
استان ایلام دارای بیش از 641 هزار هکتار جنگل، 327 هزار هکتار بیابان و 784 هزار هکتار مرتع است.
7172

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس سقوط از كوه برداشت گياهان خوراكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • تصاویری باورنکردنی از بکسل کردن خودرو توسط شیر‌ها (فیلم)
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا