Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از این کارگران که خواست نامش در خبر ذکر نشود در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کارگران فضای سبز منطقه هشت اهواز سه ماه حقوق از پیمانکار این شهرداری طلبکار هستند.
وی با اشاره به اینکه از اسفندماه سال گذشته نیز حق بیمه ما واریز نشده است افزود: در شرایط سخت اقتصادی فعلی تامین مایحتاج زندگی با این حقوق کم نیز مشکل است و تاخیرهای چند ماهه در پرداخت حقوق ها باعث سخت تر شدن زندگی هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فرد گفت: تاکنون وعده های بسیاری برای به روز پرداخت کردن حقوق ها داده اند اما تاکنون عملی نشده است.
بنابراین گزارش، تلاش های خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با مدیر منطقه هشت اهواز پیرامون این مساله بی نتیجه ماند.
چندی پیش رییس شورای شهر اهواز با اشاره به فشارهای وارده به کارگران شهرداری به دلیل عدم پرداخت حقوق گفت: مدیران باید در قبال کارگران احساس مسئولیت کنند برخی از کارگران از مشکلات بین خود و پیمانکاران شکایت می‌کنند.
عبدالزهرا سنواتی با اشاره به اینکه مسئولان در پیشگاه خدا مسئول هستند افزود: ما مدیران تاکنون شعارهای زیادی برای رفع مشکلات معیشتی و ساماندهی قراردادهای موقت کارگران داده ایم.
9887/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حقوق شورای شهر شهرداری فضای سبز اهواز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند