Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس در مورد مصاف با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در لیگ قهرمانان شرایط سختی داریم. تیم‌هایی که با آن‌ها همگروه هستیم، قوی‌ترین تیم‌های کشورشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این تیم را به خوبی می‌شناسم و مربی خوبی دارد که لایق صعود به دور بعد هستند.

او ادامه داد: فردا بازی مهمی است چون 4 تیم شانس حضور به مرحله بعد را دارند. از بازیکنان ما شجاع خلیل‌زاده محروم و محسن ربیع خواه مصدوم است اما بعد از تمرین معلوم می‌شود او می‌تواند بازی کند یا خیر. من و بازیکنانم احساس غرور می‌کنیم که در این رقابت‌ها حضور داریم و پاختاکور یکی از سخت‌ترین بازی‌های این مسابقات خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسان نداریم. ما در استادیوم پاختاکور مسابقه می‌دهیم و تیم باتجربه‌ای هستیم و در سال‌های گذشته نتایج خوبی گرفتیم. ما شرایط سختی داشتیم و بازیکنان من تجربه کافی دارند که در شرایط سخت بازی کنند. اگر بازیکنی این‌طور نباشد، او بازیکن پرسپولیس نیست. باید از این دوستی‌ها لذت برد. این فوتبال است که ما برایش تلاش می‌کنیم و ما بهترین شغل دنیا را داریم که در فوتبال هستیم.

او افزود: پاختاکور تفاوت زیادی کرده است چون پس از اینکه بازی اول آغاز شد، لیگ ازبکستان شروع شد پس این تیم شکل بهتری به خود گرفته است. آن‌ها ترکیب‌شان را به کلی عوض کرده‌اند و یکی از نشانه‌های این مساله بردن تیم لوکوموتیو تاشکند است.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت داوری اظهار کرد: اشتباه داور در بازی رفت از عمد نبود. من سعی می‌کنم دیدگاهم مثبت باشد چون می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم و داور هم حق اشباه دارد.

او درباره برنامه تیمش در بازی با پاختاکور گفت: نقشه من همیشه یکی است و موردی نیست که چه تیمی رقیب ما باشد. ما اهتمام کامل به همه داریم و فلسفه خود را برای پرسپولیس داریم که برای هر پیروزی بجنگیم و بیشترین پیروزی‌ها را ثبت کنیم. البته می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم اما فلسفه ما تغییر نمی‌کند.

برانکو اضافه کرد: فردا می‌خواهیم تیم بهتری نسبت به پاختاکور باشیم. ما پارسال با نسف قارشی مسابقه داشتیم و دو بازی رفت و برگشت را با این تیم برگزار کردیم. البته نسف از تیم‌های خوب ازبکستان نیست ولی بازی با آن‌ها سخت بود. من فوتبال ازبکستان را خوب می‌شناسم و تیم ما مثل پاختاکور ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما نسل جوان و خوبی داریم و اعتراف می‌کنم که تیم حریف نتایج بهتری در ادامه لیگ قهرمانان آسیا کسب می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس نشست خبری برانکو لیگ قهرمانان آسیا دیدار پرسپولیس و پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد

گولسیانی در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان روی هم 60 بار برای قرمزپوشان به میدان رفته است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی در نیم فصل با عبور از مایکل اومانیا، جزو 5 مرد خارجی برتر تاریخ پرسپولیس قرار گرفت که حداقل 50 بازی برای این تیم انجام داده اند. حالا او به 60 بازی برای پرسپولیس رسیده است. گولسیانی حالا تنها بازیکنانی مثل بشار رسن با 104 بازی و نیلسون کوریا با 73 بازی را بالای سر خود دارد. او در صورت حضور در پرسپولیس فصل آینده، بعد از بشار رسن دومین بازیکن باثبات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

ده بازیکن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس بر اساس تعداد بازی را با هم مرور می کنیم. با این توضیح که با توجه به عملکرد خوب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن برای پرسپولیس، این دو بازیکن هم می توانند جزو بازیکنان باثبات تاریخ پرسپولیس شوند.

بشار رسن 104 بازی نیلسون کوریا 73 بازی گادوین منشا 63 بازی گئورگی گولسیانی 60 بازی مایکل اومانیا 51 بازی تیاگو فراگا 48 بازی بوژیدار رادوشویچ 42 بازی وحدت هنانوف 38 بازی ژاک الونگ 38 بازی  آلن ویتل 34 بازی 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است