Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:34:46 GMT

ساحلی‌بازان در PEC به کار با وزنه پرداختند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۱۱۶

ساحلی‌بازان در PEC به کار با وزنه پرداختند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در راه آماده سازی برای مسابقات ورزش های ساحلی جهان از صبح امروز آغاز شد.

شاگردان اوکتاویو از ساعت 9:45 صبح با حضور در مرکز تخصصی (PEC) کارهای بدنی شامل کار با وزنه را دنبال کردند و پس از حدود 45 دقیقه ، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در زمین ساحلی پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در این نوبت تمرینی پس از گرم کردن بدن هایشان توسط بازی با توپ، در قالب دو گروه برنامه تاکتیکی را اجرا کردند. شاگردان اوکتاویو در نهایت نیز به فوتبال درون تیمی پرداختند.

گفتنی است، تمرین ملی پوشان فردا نیز با برنامه مشابه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جهان زمین فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند