Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:06:57 GMT

چیدن گیاهان خوراکی کوهی مرگ جوان ایلامی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۱۲۴

چیدن گیاهان خوراکی کوهی مرگ جوان ایلامی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ جمال موسوی روز یکشنبه اظهار داشت: پس از تماس تلفنی شهروندان مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه قلارنگ بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 39 ساله از ارتفاعات قلارنگ سقوط کرده و در دم جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی یادآور شد: بنا به اظهارات فرزند این فرد، چیدن گیاهان خوراکی در ارتفاعات کوه قلارنگ علت این حادثه مرگبار بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از کسب مجوز قضائی، جسد توسط مأموران کلانتری 12 و شهروندان به بهشت رضای شهر ایلام انتقال داده شد.
به گزارش ایرنا، همه ساله در اواخر فصل زمستان تا اواخر اردیبهشت ماه عرصه های طبیعی استان ایلام به محل رویش انواع گیاهان خوراکی و دارویی می شود و چیدن این گیاهان محل امرار معاش بسیاری از مردم استان است.
از گستره 2 میلیون هکتاری استان ایلام یک میلیون و 700 هزار هکتار آن را عرصه های طبیعی تشکیل داده است.
استان ایلام دارای بیش از 641 هزار هکتار جنگل، 327 هزار هکتار بیابان و 784 هزار هکتار مرتع است.
7172
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جنگل دستور کار پلیس زمستان فرمانده انتظامی شهرستان مرگ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند