Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد علیرمضانی  ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان یکی از مهمترین برنامه‌های صداو سیما در ماه مبارک رمضان  را جمع خوانی قران کریم  در حسینیه ثارالله دانست و گفت: بخش‌هایی از این برنامه برخی روز‌ها از شبکه‌های سراسری و همچنین سه نوبت در روز در ساعات مختلف پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرمضانی گفت: ویژه برنامه‌های متعددی نیز در صدا و سیما ، خبر و فضای مجازی برای ایام ماه مبارک تدارک دیده شده است .

وی افزود: در تولید سیما ویژه برنامه سحر بنام سحرگاهان ، ویژه برنامه افطار بنام یاقوت  و همچنین ویژه برنامه‌هایی برای شب‌های قدر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین اظهارکرد: در رادیو ویژه برنامه افطار و سحر و جمع خوانی قرآن و شب‌های قدر و روز قدس را نیز خواهیم داشت.

 علیرمضانی افزود: در خبر گزارش‌های مناسبتی زیادی برنامه ریزی شده و در بخش فضای مجازی هم آیتم‌های کوتاهی که قابلیت بارگذاری دارد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

ویژه برنامه های صداو سیمای کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن رمضان98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان