Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:09:57 GMT

گلاب گیری کاشان را در برج میلاد تماشا کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۵۸۵

گلاب گیری کاشان را در برج میلاد تماشا کنید

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی برج میلاد تهران، این آیین در حاشیه جشنواره رمضان در باغراه غربی یادمان ملی ایرانیان برگزار خواهد شد.

* شهر رمضان میزبان روزه داران
براساس این گزارش جشنواره شهر رمضان با ویژه برنامه 'نغمه های آسمانی' و ختم قرآن توسط شهروندان و قاریان همچون سال های گذشته همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در برج میلاد از ساعت 18 تا 1 بامداد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب
همچنین در گالری شرقی برج میلاد نمایشگاه آثار قرآنی به همراه کسب و کارهای نوین قرآنی، نمایشگاه عفاف و حجاب، سوغات و صنایع دستی با رویکرد آشنایی با سنت ها، هنر و فرهنگ مردمان ایران زمین در غرفه A بخش نمایشگاهی برج میلاد برپا می شود.
برپایی غرفه بازی و سرگرمی برای گروه سنی کودک، غرفه های رصد نجوم و گریم کودک، اریگامی برای گروه سنی نوجوان، نمایشگاه فرش، تابلو فرش و گلیم از دیگر برنامه های جشنواره شهر رمضان است.

*گنجینه خودروهای بنیاد مستضعفان در برج میلاد
امسال برای اولین بار شهروندان می توانند از نمایشگاه خودروهای کلاسیکی که برای نخستین بار از گنجینه موزه بنیاد مستضعفان بیرون آورده شده و در معرض دید عموم قرار گرفته بازدید کنند.
همچنین شب شعر حضرت خدیجه (س) نیز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه همزمان با 10 رمضان از ساعت 18 تا 21 با حضور شاعران دینی و آیینی در سالن سعدی برج میلاد برگزار می شود.
همچون سال های گذشته امسال نیز برج میلاد به مدت 15 شب میزبان کودکان بی سرپرست برای افطاری به کمک خیرین و بازدید رایگان از برج میلاد و دلفیناریوم است.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برج میلاد روابط عمومی صنایع دستی فرش کودکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه