Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ حسن حنان،  معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی اظهار کرد: طبق روال هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام پرمصرف و کالا‌های اساسی در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان‌ها اختصاص می‌یابد و امسال ۳۰ هزار تن برنج وارداتی هندی ۱۱۲۱ تحت این عنوان با در نظر گرفتن جمعیت اختصاص یافته تا از طریق شبکه‌های تعیین شده و با قیمت‌های مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان، با کارخانجات هماهنگ شده تا ۳۰ هزار تن روغن  با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات قیمت اقلام اساسی در رمضان۹۸

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: ۳۰ هزار تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار ریال تحویل از در کارخانه‌، با قیمت ۳۴ هزار ریال در فروشگاه‌های توزیع و تعاونی‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، شرکت بازرگانی دولتی ایران متولی تأمین و توزیع ۴ قلم کالای اساسی است و نظارت بر نحوه‌ی توزیع قیمت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کار‌های لازم در این خصوص پیش‌بینی می‌شود و نظارت‌ها امسال پررنگ‌تر خواهد بود.

حنان در پایان تصریح کرد: در مجموع تلاش بر آن است تا کالا‌هایی که تأمین می‌شود به دست مصرف کنندگان برسد؛ اما برخی مواقع در آستانه مناسبت‌هایی از جمله ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای بیشتر به بازار شوک وارد می‌شود که موقت و گذرا است و اوضاع به حالت عادی بر می‌گردد.

انتهای پیام/

توزیع شکر با نرخ مصوب در طرح ضیافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی واردات محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه