Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@21:39:09 GMT

طرح‌های جالب و شیشه‌ای حشرات

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۱۹۵

طرح‌های جالب و شیشه‌ای حشرات

در میان شغل‌ها و حرفه‌های مختلف جهان، شاهد طیف گسترده‌ای از مشاغل هستیم که هر یک از آن‌ها دارای سختی و مشقت‌های خودشان می‌باشند که در نگ‌ها اول به نتیجه کار آن‌ها احساس خواهید کرد که شما حتی با کمترین میزان تجربه می‌توانید آن کار را انجام دهید که این تنها یک دیدگاه اشتباه است و شما برای انجام هر کاری می‌بایست زمان زیادی را صرف آموزش آن کنید!

با این حال در میان مشاغل مختلف جهان می‌توان به هنر و ساخت وسایل هنری اشاره نمود که هر شخصی قادر به ساخت چیزی شبیه به آن‌ها نیست و برای ساخت و خلق یک وسیله هنری می‌بایست بسیار حرفه‌ای بود و با در نظر گرفتن جوانب مختلف اقدام به ساخت آن نمود و از این رو می‌توان به میزان سختی و دقت در این زمینه اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود ما قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با یک سری از مجسمه‌های شیشه‌ای جالب و دیدنی از یک طراح و مجمسه ساز معروف اشنا سازیم که می‌تواند منجر به جلب نظر شما شود. همراه ما باشید.  
آقای پیر برالت یکی از طراحان و مجسمه سازان بزرگ می‌باشد که تنها با خواندن یک مقاله‌ای درباره احتمال انقراض حشرات به دلیل گرمایش زمین، تصمیم جالب و شگفت انگیزی گرفت. وی تصمیم گرفت تا تعدادی مجمسه شیشه‌ای را با ایده‌ای خلاقانه شروع به ساخت کند.  

وی برای آنکه بتواند میزان اهمیت حشرات را به جهانیان نشان دهد، شروع به ساخت مجمسمه‌های شیشه‌ای نمود که برای ساخت هر یک از آن‌ها به مدت ۴ هفته تلاش نموده است که این طرح‌ها را می‌توان ایده خلاقانه و بزرگ نمایی شده از حشرات دانست که کاملا فوق العاده هستند و در سطح جهان با بازدید فراوانی روبرو شدند.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون تزیینات مجسمه مجسمه شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری