Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي پرسپوليس مي‌گويد تيمش کار سختي مقابل پاختاکور دارد.
به گزارش آريا، برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس در نشست خبري قبل بازي تيمش برابر پاختاکور ازبکستان در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: در ليگ قهرمانان شرايط سختي داريم. تيم‌هايي که با آن‌ها همگروه هستيم، قوي‌ترين تيم‌هاي کشورشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اين تيم را به خوبي مي‌شناسم و مربي خوبي دارد. آن مربي و تيمش با حرفه‌اي، لايق صعود به دور بعد هستند.
او ادامه داد: فردا بازي مهمي است چون 4 تيم شانس حضور به مرحله بعد را دارند. از بازيکنان ما شجاع خليل‌زاده محروم و محسن ربيع خواه مصدوم است اما بعد تمرين معلوم مي‌شود او مي‌تواند بازي کند يا خير. من و بازيکنانم احساس غرور مي‌کنيم که در اين رقابت‌ها حضور داريم و پاختاکور يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي اين مسابقات خواهد بود.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي آسان نداريم. ما در استاديوم پاختاکور مسابقه مي‌دهيم و تيم باتجربه‌اي هستيم و در سال‌هاي گذشته نتايج خوبي گرفتيم. ما شرايط سختي داشتيم و بازيکنان من تجربه کافي دارند که در شرايط سخت بازي کنند. اگر بازيکني اين‌طور نباشد، او بازيکن پرسپوليس نيست. بايد از اين دوستي‌ها لذت برد. اين فوتبال است که ما برايش تلاش مي‌کنيم و ما بهترين شغل دنيا را داريم که در فوتبال هستيم.
او افزود: پاختاکور تفاوت زيادي کرده است چون پس از اينکه بازي اول آغاز شد، ليگ ازبکستان شروع شد پس اين تيم شکل بهتري به خود گرفته است. آن‌ها ترکيب‌شان را به کلي عوض کرده‌اند و يکي از نشانه‌هاي اين مساله بردن تيم لوکوموتيو تاشکند است.
سرمربي پرسپوليس درباره وضعيت داوري اظهار کرد: اشتباه داور در بازي رفت از عمد نبود. من سعي مي‌کنم ديدگاهم مثبت باشد چون مي‌خواهم از فوتبال لذت ببرم و داور هم حق اشباه دارد.
او درباره برنامه تيمش در بازي با پاختاکور گفت: نقشه من هميشه يکي است و موردي نيست که چه تيمي رقيب ما باشد. ما اهتمام کامل به همه داريم و فلسفه خود را براي پرسپوليس داريم که براي هر پيروزي بجنگيم و بيشترين پيروزي‌ها را ثبت کنيم. البته مي‌دانيم بازي سختي در پيش داريم اما فلسفه ما تغيير نمي‌کند.
برانکو اضافه کرد: فردا مي‌خواهيم تيم بهتري نسبت به پاختاکور باشيم. ما پارسال با نسف قارشي مسابقه داشتيم و دو بازي رفت و برگشت را با اين تيم برگزار کرديم. البته نسف از تيم‌هاي خوب ازبکستان نيست ولي بازي با آن‌ها سخت بود. من فوتبال ازبکستان را خوب مي‌شناسم و تيم ما مثل پاختاکور ترکيبي از بازيکنان جوان و باتجربه است. ما نسل جوان و خوبي داريم و اعتراف مي‌کنم که تيم حريف نتايج بهتري در ادامه ليگ قهرمانان آسيا کسب مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برانکو پاختاکور ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم