Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:46:45 GMT

قبل از تماس با کابینت‌ساز بخوانید! ‏

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۵۰۷

قبل از تماس با کابینت‌ساز بخوانید! ‏

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از مواردی که برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد؛ آشپزخانه و کابینت است. کابینت اصلی‌ترین ‏نقش را در چیدمان آشپزخانه دارد و همین مسأله موجب می‌شود که حساسیت بالایی برای خرید و ‏انتخاب یک ست کابینت مناسب برای آشپزخانه خانه‌ها وجود داشته باشد، اما کابینت خوب چه کابینتی ‏است؟ ‏

بیشتربخونید : کابینت‌های ام دی اف را چگونه تمیز کنیم؟

قبل از ‏خرید کابینت باید تکلیف خودمان را با رنگ، طرح و جنس کابینت روشن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هزینه ‏برایمان مهم نیست، کابینت‌های چوبی و ام‌دی‌اف معمولا گزینه غالب بازار ایران است و اگر ‏هزینه برایمان مهم است کابینت‌های فلزی ارزان تمام می‌شوند. بعد از این‌که تکلیف‌تان را با ‏هزینه‌ها روشن کردید، حالا بهتر است برای خرید مناسب‌ترین کابینت چند نکته فنی را در نظر ‏بگیرید. ‏

آشپزخانه‌تان کوچک است یا بزرگ؟ میز ناهارخوری دارید یا ندارید یا اصولا ترجیح می‌‏دهید تشکیلات عریض و طویل میز ناهارخوری دست و پایتان را نبندد؟ اگر فضای منزل شما ‏کوچک است و جایی برای قراردادن میز ناهارخوری ندارید، می‌توانید از کابینت‌ساز بخواهید ‏قسمتی یا تمام پیشخوان را به صورت میز بسازد تا هم آشپزخانه شما بزرگتر جلوه کند و هم ‏این‌که صاحب یک میز ناهارخوری در فضای کوچک شده باشید. همچنین در نظر داشته باشید ‏جنس این میز می‌تواند از شیشه یا چوب باشد.

رنگ اهمیت ویژه‌ای دارد، به‌خصوص رنگی که برای کابینت انتخاب می‌کنید ‏بسیار مهم است. همواره بیش از دو رنگ استفاده نکنید. بهره‌گیری از رنگ‌های مکمل کار ‏شما را بسیار جذاب خواهد کرد. می‌توانید برای فضا‌های کوچک و کم نور، از رنگ‌های ‏روشن و گرم یا تلفیقی از رنگ سرد و گرم که رنگ گرم آن غالب‌تر باشد به کار ببرید. از رنگ‏های بسیار تند مانند قرمز، آبی کاربنی و... استفاده نکنید، زیرا رنگ‌هایی از این قبیل در مدت ‏زمان کوتاهی چشم را خسته خواهد کرد و دیگر آن لذتی که در روز‌های اول از دکوراسیون ‏آشپزخانه‌تان می‌بردید، نخواهید برد‎.

اگر آشپزخانه‌تان سقفی کوتاه دارد با استفاده از چوب‌هایی که خطوط عمودی دارند و دستگیره‏های بلندی که به صورت عمودی نصب شده‌اند، استفاده کنید. در صورتی که آشپزخانه شما سقفی ‏بلند دارد، سعی کنید از چوب‌هایی با خطوط افقی استفاده کنید. رنگ‌هایی که شما برای کابینت‏ها انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. در کابینت‌هایی که درِ آنها‎ MDF ‎است سعی کنید از دو ‏رنگ بیشتر استفاده نکنید، ولی در کابینت‌هایی که درِ آن‌ها پروفیل (قابدار) است دورنگ یا سه ‏رنگی که با هم هارمونی داشته باشند، کار شما را بسیار جذاب خواهد کرد و البته در آشپزخانه‌هایی که سقف کوتاهی دارند می‌توان‎ HPL ‎یا همان داخل قاب را چوبی انتخاب کرد که راه‏های عمودی داشته باشد.

تا جایی که می‌توانید در کابینت‌های پروفیل از‎ HPL ‎کرکره‌ای استفاده نکنید، زیرا اگر ‏آلودگی و روغن موجود در آشپزخانه به شیار کرکره‌ها نفوذ کند، تمیز کردن آن بسیار دشوار یا ‏گاهی غیرممکن است. اگر بدنه کابینت‌های خود را لِترون انتخاب کرده‌اید، یادتان باشد حتما ‏بدنه زیر سینک خود را‎ MDF ‎استفاده کنید.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت