Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دلیجان، ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و توزیع خارج کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است:  

کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس در کمیجان

در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دلیجان، ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و توزیع خارج کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان در تحقیقاتی از دپو و فروش سوخت قاچاق توسط فردی در یکی از مزارع کشاورزی مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی از این محل بازرسی به عمل آمد و مقدار ۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: متهم دستگیرشده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت در دلیجان

سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری در عملیات پلیس شهرستان دلیجان به ۳۰ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ" علی هاشمی " فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چندین  فقره سرقت قطعات خودرو  در شهرستان، پی گیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: در تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از سارقی سابقه‌دار به دست آمد و با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، روز گذشته فرد سارق در حین سرقت از یک دستگاه خودرو دریکی از محله‌های شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس  به ۳۰ فقره سرقت محتویات و باطری خودروهای سبک و سنگین در سطح شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان بابیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده گفت: فرد دستگیرشده در اعترافات خود اذعان داشت که باطری خودروها را از وسایط نقلیه فاقد ایمنی لازم و خودروهایی که در مکان‌های خلوت و تاریک پارک بوده است،‌ سرقت می‌کرده است.

سرهنگ هاشمی با تأکید بر توجه هر چه بیشتر شهروندان به توصیه‌های پلیس خاطرنشان کرد:‌ شهروندان در صورت رؤیت هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری ۸۲ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات روز گذشته پلیس در استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیر ۸۲ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات روز گذشته پلیس  استان خبر داد.

سرهنگ احمدرضا چگنی در این باره گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی عملیاتی پلیس که با آغاز سال جدید با جدیت بیشتری اجرایی شد، برخورد با جرائم مرتبط با مواد مخدر است.

وی اضافه با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره داشت و بابیان رشد ۷۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در نخستین ماه سال حدود ۷۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ چگنی ادامه داد:‌ در عملیات مبارزه با مواد مخدر یک هزار و ۷۹۱ معتاد و ۲۱ قاچاقچی دستگیر و ۳ باند مواد مخدر نیز منهدم شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ در تداوم این‌گونه طرح‌های عملیاتی مأموران پلیس در عملیات روز گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۸۲ نفر در جرائم مرتبط با مواد مخدر شدند و در حدود ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها در مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی شدن دغدغه مبارزه با این معضل خواند و گفت:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های شهروندان در خصوص هرگونه فعالیت در این امر است.

دستگیری سارق باطری وسایل نقلیه در محلات/اعتراف به ۷ فقره سرقت

در عملیات مأموران انتظامی شهرستان محلات،‌ سارق باطری‌های وسایل نقلیه شناسایی و دستگیر و به ۷ فقره سرقت  اعتراف کرد.

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند " فرمانده انتظامی شهرستان محلات در تشریح جزئیات این خبر گفت : با عنایت به وقوع چندین فقره سرقت سریالی باطری خودروها در سطح شهرستان ، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : مأمورین پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان محلات با بررسی  صحنه‌های سرقت و استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، موفق به شناسایی سارق موردنظر شدند .

سرهنگ بیرانوند در ادامه بیان داشت : مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه و از پیش طراحی‌شده موفق به دستگیری سارق باطری خودروها شدند که این فرد در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۷ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با اشاره به اینکه مأموران سخت‌کوش مجموعه انتظامی شهرستان با تمام توان در پیگیری پرونده‌های واصله به یگان‌های انتظامی سطح شهرستان اقدام می‌کنند از شهروندان خواست حتی‌الامکان از پارک وسایل نقلیه در خارج از پارکینگ‌های ایمن و حفاظت‌شده خودداری کنند.

کشف ۸ کیلوگرم هروئین در عملیات دستگیری ۲ توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

در عملیات دستگیری ۲ توزیع‌کننده مواد مخدر که در حال جابجایی بار مخدر خود از محورهای مواصلاتی استان بودند،‌۸ کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: مأموران این پلیس در تحقیقاتی از فعالیت ۲ توزیع‌کننده گسترده مواد مخدر و قصد آنان برای عبور مقادیری مخدر از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود:‌ با برنامه‌ریزی عملیاتی مأموران انتظامی، این افراد که ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار بودند، دریکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروی این افراد مقدار تقریبی ۸ کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه‌ای در صندلی عقب خودرو جا ساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ چگنی تصریح کرد:‌ دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی