Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بندر انزلی، مزارع کلزا در خراسان شمالی، ویلاسازی در روستا‌های آستارا، آثار سیل در چم مهر لرستان و همیاری مردم‎ و ... گزیده‌ای از تصاویر درج شده در تصویر روز است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بندر انزلی، مزارع کلزا در خراسان شمالی، ویلاسازی در روستا‌های آستارا، آثار سیل در چم مهر لرستان و همیاری مردم‎ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گزیده‌ای از تصاویر درج شده در تصویر روز است که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

• بندر انزلی
بندر انزلی، شهری واقع در مرکز شهرستان انزلی و غرب استان گیلان است. مسافت این شهر تا مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت در حدود ۴۰ کیلومتر است. این شهر با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، به علت بندری بودن، از دیرباز اهمیت تجاری و همچنین گردشگری فراوانی داشته است. بندر انزلی دارای هوای مرطوب بوده و نیز یکی از پربارش‌ترین شهر‌های ایران است. / تسنیم

 

• مزارع کلزا در خراسان شمالی
در سال‌های اخیر در استان خراسان شمالی مساحت زیادی زیر کشت گیاه «کلزا» می‌رود که موجب بوجود آمدن مناظر بسیار زیبایی می‌شود. روغن «کلزا» به علت اینکه دارای اسید‌های چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول است از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار است. /تسنیم

• ویلاسازی در روستا‌های آستارا
تصاویر، ویلاسازی در ارتفاعات و طبیعت برخی از روستا‌های شهرستان آستارا را نشان می‌دهد. منطقه حیران در غرب استان گیلان و در شهرستان آستارا شاهد ویلاسازی‌های غیر مجازی است که چهره زیبا و طبیعی این منطقه را تغییر داده است. /ایرنا


• آثار سیل در چم مهر لرستان و همیاری مردم‎
با گذشت بیش از یک ماه از وقوع سیل در روستای چم مهر لرستان مردم به ویژه نیرو‌های مردمی، امدادی و جهادی سمنان که عهده دار اصلی رسیدگی به این روستا هستند، همچنان در حال تخلیه کردن گل و لای خانه و کاشانه‌ی این روستا می‌باشند. /ایرنا

• نشاء سنتی برنج در مازندران
تصاویر شالیزار‌های برنج به روش‌های سنتی در ساری واقع در استان مازندران را نشان می‌دهد. با توجه به مکانیزه شدن نشاء برنج، اما همچنان نشاء برنج به روش سنتی در برخی مناطق مازندران پر رونق است. /ایرنا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصویر روز بندر انزلی ویلاسازی آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت